قیمت دوربین و هدست واقعیت مجازی ال‌جی در آمریکا اعلام شد

دوربین LG 360 Cam و هدست LG 360 VR دو عضو خانواده‌ی Friends هستند که قرار است در کنار پرچم‌دار جدید کمپانی کره‌ای به نام ال‌جی جی ۵ ( LG G5 ) عرضه شوند. حال به تازگی قیمت این محصولات برای بازار آمریکا اعلام شده است.

دوربین ۳۶۰ درجه‌ای ال‌جی در حقیقت دارای دو دوربین ۲۰۰ درجه‌ای است که به لطف آن می‌توان ویدیو‌های واقعیت مجازی تهیه کرد. جالب است بدانید که ویدیو و تصاویر ضبط شده با این دوربین را می‌توانید با هدست واقعیت مجازی ال‌جی مشاهده کرده و از آن‌ها لذت ببرید.

آنطور که مشخص شده این دوربین قرار است در بازار بریتانیا به قیمت ۲۰۰ پوند فروخته شود و همچنین با قیمت ۲۰۰ دلار نیز در ویترین فروشگاه‌های آمریکا قرار گیرد. مانند ماژول CAM Plus، این دوربین نیز در سایت خرده فروش B&H قرار گرفته و در حال حاضر می‌توان آن را پیش‌خرید کرد. البته زمان عرضه مشخص نیست اما گفته شده که ال‌جی G5 در یکم آوریل (سیزدهم فروردین) عرضه خواهد شد.

قیمت دوربین و هدست واقعیت مجازی ال‌جی در آمریکا اعلام شد ÷

محصول دیگری که در سال B&H قرار گرفته، هدست واقعیت مجازی ۳۶۰ است که آن نیز در بریتانیا به قیمت ۲۰۰ پوند و در آمریکا به قیمت ۲۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

قیمت دوربین و هدست واقعیت مجازی ال‌جی در آمریکا اعلام شد ۱

این هدست از طریق درگاه USB-C به گوشی‌ G5 متصل شده و دارای دو صفحه‌ی ۱.۸۸ اینچی با رزولوشن ۹۶۰ در ۷۲۰ پیکسل است و می‌تواند محتویات Cardboard گوگل و همچنین ویدیوهای ۳۶۰ درجه‌ای گرفته شده در یوتوب را به نمایش قرار دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*