به زودی شاهد گوشی‌هایی از سامسونگ با صفحه تاشو خواهیم بود

تلفن‌های هوشمندی با صفحه تاشو مدت‌هاست که به عنوان یک رویا برای هر کاربری تبدیل شده است. اما خبر خوب آن است که به نظر می‌رسد سامسونگ به زودی این رویا را به حقیقت تبدیل خواهد کرد.

تقریبا دیگر همه می‌دانند که سامسونگ مشعول کار بر روی یک گوشی هوشمند با طراحی نوآورانه است. ما می‌دانیم که این غول کره‌ای قصد دارد تا در گوشی‌های هوشمند خودش از پنل‌های انعطاف پذیر OLED استفاده کند. این قضیه تحت پروژه‌ای به نام Valley در حال انجام است و بعضی اوقات نیز ما پتنت‌های ثبت شده جدیدی را از سوی کمپانی سامسونگ مشاهده می‌کنیم. بنابراین می‌توان گفت که چنین گوشی‌هایی فقط در حد یک طرح باقی نخواهند ماند و به زودی شاهد حضور این سری گوشی‌ها در بازار خواهیم بود.

یکی از آخرین پتنت‌های به نمایش درآمده از سامسونگ خبر از ورود ساخت این گوشی‌ها به یک مرحله توسعه یافته پیشرفته می‌دهد. به نظر می‌رسد که طراحی سامسونگ بسیار پیچیده است. سامسونگ نه تنها از یک پانل صفحه نمایش کاملاً انعطاف پذیر استفاده کرده است، بلکه طراحی مکانیکی این اسمارت فون نیز بسیار استادانه است تا کاربران بتوانند به راحتی گوشی هوشمند خود را از وسط خم کنند. بدون شک چنین قدرتی فقط از چندین کمپانی سازنده محدود مانند سامسونگ و اپل بر خواهد آمد.

اما اگر این توصیفات را کنار بگذاریم، پتنت‌های تازه انتشار یافته نشان می‌دهند که به زودی این گوشی‌های صفحه تاشو سامسونگ به خط تولید خواهند رسید. در برخی قسمت‌های این پتنت چیز‌های کاملاً آشنایی مانند کلید‌های پاور و ولوم نیز دیده می‌شوند اما کلید هوم وجود نخواهد داشت. از دو بخش آهنربایی هم می‌توان نام برد که موجب بسته ماندن گوشی در شرایط تا کردن از میانه خواهند شد.

هرچند که شایعات پیرامون عرضه این سری اسمارت فون‌ها هنوز شدت نگرفته است، اما از شواهد پیداست که سامسونگ احتمالا تا پایان سال جاری گوشی‌های انقلابی خودش را روانه بازار خواهد کرد. باز هم باید تکرار کنیم که هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و سامسونگ هم حرفی در ارتباط با زمان رونمایی از محصول تاشو خودش نزده است. اما به دلیل آنکه سامسونگ مدت زمان زیادی را صرف پیشرفت این پروژه کرده است، چنین انتظاری پیش می‌آید که به زودی این عرضه انجام گیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. باباااااااا…..
    ???
    اگه اینکارو کنه که باید در برابرش سر تعظیم فرود اورد.