ال‌جی جی ۵ لایت با پردازنده‌ اسنپ دراگون ۶۵۲ در TENAA دیده شد

دقایقی پیش در وبسایت چینی TENAA، گوشی ال‌جی جی ۵ با سخت افزاری متفاوت، مهر تاییدیه این سایت را خورد. بعضی از منابع معتبر خارجی، این اسمارت‌فون را ال‌جی جی ۵ لایت ( LG G5 Lite ) نامیدند، اما این اسم هنوز رسمی نیست. این گوشی هوشمند می‌تواند نسخه‌ی ارزانی از آخرین پرچمدار پر ادعای ال‌جی، یعنی G5، باشد.

طبق مشخصات درج شده در TENAA این گجت هوشمند، اینبار به جای اسنپدارگون ۸۲۰ از پردازنده‌ی میان‌رده‌‌ی اسنپدراگون ۶۵۲ بهره‌مند است. این چیپست کوالکامی، دارای چهار هسته‌ی Cortex-A72 و چهار هسته‌ی A53 به علاوه پردازنده گرافیکی Adreno 510 است. البته انتخاب آدرنو ۵۱۰ در کنار اسنپدراگون ۶۵۲، ممکن است در این گوشی هوشمند باعث ایجاد گلوگاه سخت افزاری شود. نمایشگر ۵.۳ اینچی با کیفیت QHD نیز به لطف پردازنده آدرنو ۵۱۰، بر روی این اسمارت فون خودنمایی می‌کند.

رم سه گیگابایتی نیز به خوبی از پس یک گوشی میان‌رده برخواهد آمد و در کنار نسخه‌ی اصلی G5 که دارای چهار گیگابایت رم بود، می‌درخشد. شایعه شده که این گوشی هوشمند فعلا بازار چین و آمریکای جنوبی را هدف قرار داده و خرید آن در کشورهای اروپایی یک رویا خواهد بود. LG H848 ( اسم رمزی این دستگاه ) هنوز از طراحی ماژولار پرچمدار ال‌جی پیروی کرده و دارای یک دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی ( Narrow ) به اضافه‌ی یک سنسور ۸ مگاپیکسلی ( Wide ) است. همچنین حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی جوابگوی کاربر بوده و بر روی آن سیستم عامل اندروید ۶.۰ مارشمالو نصب شده است. از بابت اسنپدراگون ۶۵۲ هم خیالتان راحت باشد، چرا که این پردازنده به راحتی هرچه تمام‌تر می‌تواند تصویربرداری های ۴K شما را انجام دهد.

g5lite

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*