هواوی P9 به یک تراشه Kirin 955 و صفحه نمایش حساس به فشار مجهز خواهد بود (شایعه)

پرچمدار جدید هواوی ۱۸ فروردین ماه معرفی خواهد شد. در تازه‌ترین شایعات پیرامون آن عنوان شده است که گوشی هوشمند هواوی P9 به یک صفحه نمایش حساس به فشار مجهز خواهد بود.

هواوی سال گذشته به عنوان یکی از تولیدکنندگان جذاب اسمارت فون‌ها بود. این کمپانی پا را از بازار چین فراتر گذاشت و با تولیدات خود سفر‌های بین المللی را تجربه کرد که حاصل آن فروش ۱۰۸ میلیون دستگاه تلفن هوشمند بود. گفته می‌شود آنها در سال جاری سعی بر بهبود بخشیدن به تجارت خود خواهند داشت و در تاریخ ۱۸ فروردین ماه از محصول رده بالای خود رونمایی خواهند کرد.

این کمپانی رویداد خبری خودش را در لندن برگزار خواهد کرد که با توجه به تیزرها، شایعات و مشخصات درز کرده از این رویداد ما شاهد رونمایی از خانواده جدید گوشی‌های هوشمند P9 خواهیم بود. هواوی P9، P9 Lite و P9 Max نام سه محصول این خانواده هستند که انتظار می‌رود روز ۱۸ فروردین ماه برای نخستین بار آنها را از نزدیک مشاهده کنیم. تا به حال هواوی تأیید کرده است که مدل P9 به یک بدنه فلزی، لبه‌هایی نرم، یک اسکنر اسر انگشت به همراه دو سنسور دوربین در قسمت پشتی مجهز است.

Huawei-P9-render-leak_31شایعات تازه مطرح شده عنوان می‌کنند که هواوی پی ۹ ( Huawei P9 ) از یک صفحه نمایش حساس به فشار و تراشه ۶۴ بیتی Kirin 955 نیز بهره می‌برد. هواوی تا به حال یک تلفن هوشمند به نام میت S را با ویژگی صفحه نمایش حساس به فشار عرضه کرده است. بنابراین چنین چیزی نمی‌تواند دور از انتظار باشد که پرچمدار جدیدش هم به چنین ویژگی تجهیز شده باشد. Kirin 955 نیز نام تراشه اختصاصی کمپانی هواوی است که این گوشی هوشمند از آن بهره خواهد برد. بر اساس گزارشات ویژگی صفحه نمایش حساس به فشار هواوی P9 دارای قابلیت‌های ویژه‌ای خواهد بود که آن را با سایر محصولات هم رده خودش مجزا می‌کند. تکنولوژی به کار رفته در صفحه نمایش این گوشی “حساس به فشار بندانگشتی” خواهد بود که خط تولید گوشی‌های هواوی P8 نیز حاوی آن بوده است.

بر اساس شایعات هواوی P9 به یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت Full HD، ۳ الی ۴ گیگابایت رم، ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می‌باشد. علاوه بر آن دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت پشتی و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی نیز جهت گرفتن تصاویر سلفی بر روی این گوشی تعبیه شده است. هرچند این مشخصات توسط هواوی تأیید نشده اند اما می‌توان چند روز صبر کرد تا از صحت و سقم قضیه مطلع شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*