فروش نرم افزاری پلی استیشن ۴

افزایش فروش نرم افزاری پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان در آمار GameStop

فروشگاه GameStop که به عنوان بزرگترین خرده فروش بازی های رایانه ای و کنسول ها شناخته می شود، آمار و ارقام مالی سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۵ خود را منتشر کرده و به نظر می رسد فروش نرم افزاری پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان در این خرده فروشی چه برای عناوین جدید و چه برای عناوین دست دوم به طور پیوسته در حال رشد است.

در طول سال مالی ۲۰۱۵، فروش نرم افزارهای جدید برای کنسول های نسل حاضر ۵۴ درصد افزایش پیدا کرده است. این حالی است که فروش عناوین دست دوم تقریبا دو برابر قبل شده و ۸۹ درصد افزایش پیدا کرده است.

روند افزایشی بازی ها در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۵ کمی متعادل‌تر، اما کاملا مناسب است: افزایش ۴۲ درصدی برای بازی های جدید و افزایش ۵۲ درصدی برای بازی های دست دوم.فروش نرم افزاری پلی استیشن ۴

در مقابل، اوضاع برای کنسول های نسل قبل چندان بر وفق مراد پیش نمی رود. با توجه به آمار و ارقام، در سال ۲۰۱۵  درآمد حاصل از عناوین جدید برای کنسول های نسل قبل با کاهش شدید ۶۴ درصدی و  عناوین دست دوم با کاهش ۲۸ درصدی مواجهه شده اند.

در ادامه به مشاهده جدول های آماری درآمد فروشگاه GameStop از فروش نرم افزاری کنسول های نسل هفتم و هشتم در سال مالی ۲۰۱۵ می پردازیم:

افزایش فروش نرم افزاری پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان برای بازی های جدید

سال مالی ۲۰۱۵

 

افزایش فروش نرم افزاری پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان برای بازی های جدید

سه ماهه چهام سال مالی ۲۰۱۵

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*