آیفون se

آیفون SE و پیش فروش بیش از ۳ میلیون دستگاه در چین

۴ روز از پیش فروش آیفون SE می‌گذرد و اپل روز به روز نسبت به میزان فروش این محصول خود امیدوارتر می‌شود. در تازه ترین گزارش‌ها عنوان شده است که بیش از ۳ میلیون دستگاه از این آیفون ۴ اینچی در کشور چین پیش فروش شده است.

بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که آیفون SE می‌تواند جایگاه خوبی را در بازار گوشی‌های هوشمند پیدا کرده و بسیاری از علاقه مندان آیفون‌های ۴ اینچی را صاحب این دستگاه با ارزش کند. چرا که هنوز هم بسیاری از کاربران آیفون هستند به جهت سایز بزرگتر آیفون ۶ به بعد آنها را تهیه نکرده و منتظر عرضه این آیفون ۴ اینچی جدید اپل هستند. اپل نیز با عرضه این آیفون سعی بر آن دارد تا سهم از دست رفته بازار را دوباره از آن خود کند. در حالی که زمان زیادی از پیش فروش رسمی آیفون SE نمی‌گذرد، گزارش‌ها از چین حاکی آن است که حدود ۳.۴ میلیون قطعه از این دستگاه تا به حال به فروش رفته است.

شبکه CNBC گزارش می‌دهد که تا به این لحظه رکورد پیش فروش ۳.۴ میلیونی آیفون SE در کشور چین رقم خورده است که استقبال عمومی مردم از رنگ طلایی آن بیش از سایر رنگ‌ها بوده است. در ادامه این گزارش ذکر شده است که پس از طلایی، جایگاه دوم محبوبیت ازآن رزطلایی شده است.

تحلیلگران انتظار دارند که آیفون SE در بازار‌های تازه تری مانند چین، روسیه، برزیل و هند به فروش بسیار بالایی دست یابد و از آن جایی که دارای قیمت کمتری نسبت به دو پرچمدار خود یعنی آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس است، می‌تواند مشتریان بیشتری را جذب کند. علاوه بر آن آیفون SE می‌تواند گزینه مناسبی برای افرادی باشد که قصد خرید نخستین تلفن هوشمندشان را دارند.

بر اساس تخمین‌های تحلیلگران اپل قادر است در سال جاری بیش از ۱۵ میلیون قطعه آیفون به فروش برساند که بسیاری از آن متعلق به آیفون SE خواهد بود. البته برخی بر این باورند که جدا از تبلیغات گسترده اپل برای محصول جدیدش، فروش کمتر از آن چیزی باشد که مطرح می‌شود. با این حال می‌توان گفت که جا افتادن آیفون SE در بازار کشور‌های مختلف مدتی به طول خواهد انجامید.

آیفون SE تازه ترین محصول کمپانی اپل است که دوم فروردین ماه شاهد معرفی آن بودیم. پیش فروش این محصول با قیمتی حدود ۴۰۰ دلار از ۴ روز گذشته آغاز شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه