تماشا کنید: بامزه‌ترین جعبه‌گشایی ال‌جی جی ۵ توسط Verizon!

تماشا کنید: بامزه‌ترین جعبه‌گشایی ال‌جی جی ۵ توسط Verizon!

اگر فردی دو سال پیش ویدیویی از جعبه‌گشایی (آنباکسینگ) یک اسمارت‌فون هوشمند را برایتان ارسال می‌کرد، مطمئنا بسیار هیجان‌زده می‌شدید. اما این دسته از ویدیوها امروزه چندان جذابیتی ندارند. از این رو اپراتورها و افراد تلاش می‌کنند با خلاقیت خود، آن‌ها را جذاب‌تر انجام دهند؛ درست مانند جعبه‌گشایی ال‌جی جی ۵ که اکنون به شیوه ای جالب توسط Verizon ساخته شده است.

روز اول فروردین اپراتور مخابراتی T-Mobile ویدیویی را از جعبه‌گشایی پرچمدار جدید ال‌جی منتشر کرد که در آن ویدیو، جعبه‌ی LG G5 در یک خودروی مسابقه‌ای درحال حرکت با سرعت بالا باز شد و تمام محتویات آن هم به عقب پرت می‌شد! روز گذشته نیز اپراتو ورایزن (Verizon) ویدیوی جعبه‌گشایی اختصاصی خود را از جی ۵ منتشر کرد که اگر ویدیوی قبلی را سریع‌ترین جعبه گشایی بنامیم، این ویدیوی جدید مطمئنا بامزه‌ترین آنباکسینگی است که تا مدت‌ها مشاهده خواهید کرد!

در این کلیپ جعبه‌های حاوی ال‌جی G5 در فضایی مشابه برنامه‌های کودک و نوجوان قرار داده شده است و بعد از چند لحظه، توله سگ‌های بامزه‌ای وارد محیط می‌شوند و کار جعبه‌گشایی توسط آن‌ها صورت می‌گیرد! اینکه تخصص هرکدام از این سگ‌های بامزه در کدام بخش تکنولوژی بیشتر است، مشخص نیست اما چیزی که مشخص است این است که آنها بسیار از جی ۵ خوششان آمده است و احتمالا اسمارت‌فون بعدی آن‌ها، این دیوایس خواهد بود!

تماشا کنید: بامزه‌ترین جعبه‌گشایی ال‌جی جی ۵ توسط Verizon!

پیشنهاد می‌کنیم این ویدیوی جعبه‌گشایی ال‌جی جی ۵ را تماشا کنید تا ببینید ال‌جی برای جلب رضایت این موجودات بامزه و دوست داشتنی، چه قابلیت‌هایی را در جی ۵ قرار داده است! در نهایت نیز قابلیت‌هایی نظیر نمایشگر Quad HD، پردازنده‌ی فوق سریع و دوربین با لنز عریض توسط حدود ۱۰ توله سگ شلوغ و پر سر و صدا تست می‌شود تا کارایی آن‌ها مشخص شود! این شما و این ویدیوی جعبه‌گشایی ال‌جی جی ۵ توسط بامزه‌ترین کارشناسان آنباکسینگ اپراتور ورایزن :

گفتنی است که از دیروز و در تاریخ یکم ماه آوریل، عرضه‌ی جهانی اسمارت‌فون پرچمدار جدید کمپانی کره ای ال‌جی جی ۵ در کشور آمریکا و دیگر بازارهای برگزیده شروع شده است و علاوه بر اپراتور ورایزن، اپراتورهای AT&T ،T-Mobile و Sprint نیز در ایالات متحده به فروش این محصول خواهند پرداخت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*