قیمت گوشی گلکسی J3

قیمت گوشی گلکسی J3 توسط اپراتور AT&T اعلام شد

قیمت گوشی گلکسی J3 و تاریخ انتشار آن توسط اپراتور آمریکایی AT&T اعلام شد. در اواسط ماه مارس صحبت هایی راجع به عرضه گوشی گلکسی J3 توسط اپراتور AT&T به گوش رسید، اکنون این اپراتور خبر فوق را تایید کرده و جزئیات بیشتری را درباره قیمت و تاریخ انتشار این دستگاه مقرون به صرفه درج کرده است.

لازم به ذکر است که عرضه نسخه جدید گوشی گلکسی J3 مدتی است که از طریق اپراتور های ویرجین و بوست موبایل از ماه ژانویه در حال انجام است.

هر چند که نسخه 2016 گلکسی J3 را شاید نتوان از لحاظ سخت افزاری گوشی قدرتمندی به حساب آورد اما مطمئنا می توان آن را رقیب سرسختی برای گوشی های جدید گلکسی J5 و گلکسی J7 که از قبل معرفی شده اند، در نظر گرفت. دستگاه مقرون به صرفه ای که با توجه به مشخصاتی که دارد  ، گوشی چندان بدی هم به نظر نمی رسد. گلکسی J3 دارای نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل است. پردازنده چهار هسته ای اسنپدراگون 410 به آن قدرت می دهد. 1.5 گیگابایت رم و 16گیگابایت حافظه داخلی داشته که از طریق یک درگاه میکرو اس دی قابل ارتقاست و از شبکه ارتباطی 4G LTE نیز پشتیبانی می کند. سامسونگ این گوشی را به یک دوربین 5 مگاپیکسلی در پشت و دوربینی 2 مگا پیکسلی در جلو مجهز کرده و این در حالی است که باتری 2600 میلی آمپر ساعتی آن می تواند مدت زمان قابل ملاحظه ای این گوشی را روشن نگه دارد.

فروش اپراتوری این دستگاه از ششم ماه می (هفدهم اردیبهشت ماه) با پرداخت ماهیانه 5.67 دلار انجام خواهد شد. اپراتور AT&T با در نظر گرفتن قیمت گوشی گلکسی J3 ؛ طرح فروش این گوشی را  با اقساط 24 ماهه برنامه ریزی کرده و امکان پرداخت اقساط آن تا  30 ماه نیز امکان پذیر خواهد بود.

نسخه جدید گلکسی J3 با سیستم عامل اندروید 5.1.1 لالی پاپ عرضه خواهد شد و کاربران این امکان را دارند تا از پکیج امنیتی سامسونگ ناکس (ویژگی امنیتی برای سیستم عامل اندروید است که توسط کمپانی سامسونگ عرضه می شود) نیز بهره مند شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*