میزو پرو 6

میزو پرو 6 با صفحه بدون حاشیه و رنگ‌بندی مشکی به دوربین لبخند زد

به‌تازگی تصاویری از میزو پرو 6 پرچم‌دار آینده کمپانی چینی Meizu منتشر شده است. با توجه به این تصاویر درز کرده می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند با حاشیه‌های بسیارکم خودش در اطراف صفحه‌نمایش، تجربه خوبی را به کاربرانش اهدا کند. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

ما این نکته را می‌دانیم که میزو پرو 6 یک گوشی هوشمند بالارده‌ای و عالی خواهد بود و از تراشه منحصربه‌فرد Helio X25 شرکت مدیاتک بهره خواهد برد. این بدان معناست که میزو پرو 6 به یک پردازنده 10 هسته‌ای؛ دقیقاً همان چیزی که چند روز قبل در تست بنچمارک GFXBench منتشر شد، مجهز خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند می‌توان به وجود یک اسکنر اثرانگشت و 4 گیگابایت رم نیز اشاره کرد.

میزو پرو 6

دوربین پشتی این گوشی هوشمند از یک سیستم فوکوس خودکار لیزری بهره می‌برد و فلش آن نیز همچنان به‌عنوان یک راز باقی‌مانده است. قسمت جلویی گوشی نیز خبر از طراحی صفحه‌نمایش با حاشیه‌ی خیلی کم می‌دهد. همان‌طور که از تصاویر پیداست، آن‌قدر حاشیه‌ی کناری این صفحه‌نمایش کم است که می‌توان میزو پرو 6 را گوشی هوشمندی بدون حاشیه نامید.

میزو پرو 6 دارای صفحه‌‌‌ی بدون حاشیه است

تراشه Helio X25 نسخه پیشرفته‌تر شده و سریع‌تر Helio X20 است که از دو هسته Cortex A72 با سرعت 2.5 گیگاهرتز، چهار هسته Cortex A53 با سرعت 2.0 گیگاهرتز و همچنین چهار هسته Cortex A53 با سرعت 1.4 گیگاهرتز در آن استفاده شده است.

به جرئت می‌توان میزو پرو 6 را یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های هوشمند دانست که اکثر علاقه‌مندان به تکنولوژی در انتظار رونمایی رسمی کمپان چینی میزو از آن هستند. باید دید که آیا پرچم‌دار جدید میزو می‌تواند بر محبوبیت این کمپانی بی افزاید یا خیر!

در حال حاضر این تصاویر توسط کمپانی Meizu تأیید نشده‌اند اما آنچه که احتمال می‌رود، این تصاویر چهره واقعی و نهایی محصول جدید میزو را به نمایش گذاشته‌اند.

میزو پرو 6

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه