آنچارتد 4

تریلر جدیدی از گیم‌پلی آنچارتد 4 منتشر شد

ساعاتی پیش استودیو بلندآوازه ناتی داگ اقدام به انتشار تریلری جدید از بازی محبوب و مورد انتظار «آنچارتد 4» (Uncharted 4) کرد. با همان نگاه اول خیره محیط زیبا و جزئیات پایان‌ناپذیر درون تریلر خواهید شد و با خود می‌گویید: دیگر برای انتشار بازی نمی‌توانم منتظر بمانم! برای مشاهده تریلر و کسب اطلاعات بیشتر با گجت نیوز در ادامه مطلب همراه باشید.

در این تریلر 19 دقیقه‌ای می‌توانید Nathan Drake، قهرمان سری بازی را در کنار دو دوست دیگر خود مشاهده کنید که در محیطی تقریباً نیمه جهان باز (Semi-Open World) با اتومبیلی قدرتمند مشغول تاخت‌وتاز هستند. آن‌طور که گفته شده تیم دوست‌داشتنی Drake در ماداگاسکار به سر می‌برند.

این تریلر دارای کات‌سین‌های درون بازی بوده و طیف وسیعی از گیم‌پلی بازی آنچارتد 4 را به نمایش درمی‌آورد که لحظه‌به‌لحظه آن دیدنی است. گاه بر سر راه شما موانعی قرار دارد که باید با استفاده از هوش خود آن را پشت سر بگذارید؛ به‌عنوان مثال زمانی که قصد بالا رفتن از سراشیبی کوه با استفاده از ماشین را دارید، می‌بایست قلابی بر سرسنگ یا درختی محکم ببندید تا با رعایت نکات ایمنی در کار خود موفق واقع شوید.

Nathan Drake دفترچه یادداشتی به همراه خود دارد که در بسیاری از اماکن مورداستفاده قرار می‌گیرد. زمانی که شخصیت Alex در حال حفاری یا کاوش با جسم ارزشمند و حائز اهمیتی برخورد می‌کند، شخصیت اصلی بازی آنچارتد 4 از کوله‌پشتی همراه خود دفتری درآورده و جزئیات مشاهده‌شده را یادداشت می‌کند.

همانند شماره‌های قبلی مخفی‌کاری نقش مهمی در موفقیت شما ایفا می‌کند. همان‌طور که در تریلر به نمایش درآمده، مقری در بازی آنچارتد 4 وجود داشته که قاچاقچی‌ها در آنجا استقرار دارند. Nathan بدون هیچ سروصدایی خود را لابه‌لای بوته‌های سر به فلک کشیده پنهان می‌کند و بدون اینکه دیده شود به مکان موردنظر می‌رسد؛ در کل مکانیسم‌های جدید مخفی‌کاری لذت انجام بازی را دوچندان کرده‌اند.

یادآور می‌شود که بازی Uncharted 4: A Thief’s End در 10 مِی 2016 برابر با 21 اردیبهشت 95 به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.


پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*