تنها مدل ۵.۵ اینچی آیفون ۷ دارای دوربین دوگانه در پشت خواهد بود

تنها مدل ۵.۵ اینچی آیفون ۷ دارای دوربین دوگانه در پشت خواهد بود

نسل بعدی آیفون‌های اپل که به احتمال زیاد آیفون ۷ نامیده خواهد شد، در ماه سپتامبر (اواخر شهریور) و در کنفرانس سالانه‌ی اپل معرفی خواهد شد. پیش بینی می‌شود یکی از قابلیت‌های اصلی که در این مدل وجود خواهد داشت، وجود دوربین دوگانه با لنز دوتایی در پنل پشتی آن خواهد بود.اکنون گزارش شده که تنها مدل ۵.۵ اینچی آیفون ۷ دارای دوربین دوگانه در پشت خواهد بود.

طبق گزارش جدیدی که از مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo) آنالیزور نام آشنای تشکیلات KGI Securities منتشر شده است، آیفون ۷ دارای دوربین دوگانه خواهد بود اما این نوع دوربین تنها در مدل بزرگتر یعنی مدل ۵.۵ اینچی آیفون ۷ قرار داده خواهد شد. به گفته‌ی او آیفون ۷ در دو مدل معمولی و مدل پلاس با صفحه‌ نمایش بزرگتر تولید خواهد شد و آیفون ۷ پلاس دارای دوربین دوگانه خواهد بود.

این گزارش از آنجا منطقی به نظر می‌رسد که پیش از این نیز در آیفون ۶ اس مشاهده کرده بودیم که قابلیت اضافه‌ای در مدل بزرگتر وجود داشت و مدل کوچکتر از آن برخوردار نبود. این قابلیت که تثبیت اپتیکال تصویر (OIS) نام دارد، در آیفون ۶ اس پلاس وجود دارد و آیفون ۶ اس از آن برخوردار نیست. طبق اطلاعاتی که تا به الان منتشر شده است، سری ۷ آیفون هم مانند سری ۶ دارای ساختار مشابهی از نظر بدنه و اندازه خواهد بود و در دو مدل معمولی و مدل پلاس با اندازه‌ی ۵.۵ اینچی تولید خواهد شد؛ احتمالا رزولوشن نمایشگر نیز تغییری نخواهد کرد و مقدار آن برای مدل ۴.۷ اینچی، ۷۵۰ در ۱۳۳۴ و برای مدل ۵.۵ اینچی، ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل خواهد بود.

جالب است بدانید که مینگ چی کو پیش از این نیز طی آنالیزی گفته بود که اپل در آیفون ۷ تغییر چندان مهمی در طراحی بدنه ایجاد نخواهد کرد و تغییرات مهم نظیر ساخت با بدنه‌ی غیر فلزی و بکارگیری نمایشگر AMOLED در سال بعدی و در آیفون ۷ اس اتفاق خواهد افتاد. این آنالیزور مطرح پیش از این نیز درباره‌ی محصولات قبلی اپل، گزارش‌های زیادی را منتشر کرده است که بسیاری از آن‌ها به واقعیت پیوسته است. بنابراین می‌توان به این گزارش نیز با اطمینان نسبتا بالایی نگاه کرد.

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*