گوشی نوبیا زد 11

گوشی نوبیا زد 11 در آخر فروردین ماه معرفی خواهد شد

گوشی نوبیا زد 11 در 19 آوریل (سی و یکم فروردین ماه) توسط کمپانی زد تی ایی (ZTE) معرفی خواهد شد. این کمپانی یکی از بزرگ‌ترین سازندگان گوشی‌های هوشمند چینی است.

کمپانی زد تی ایی تعدادی از گوشی‌های هوشمند اندرویدی خط تولید خود را با برندهای نوبیا و آکسون تولید کرده است. درحالی‌که نام تجاری نوبیا فقط به بازار گوشی‌های هوشمند چین محدود بود، گوشی‌های برند آکسون جای خود را در خارج از آسیا پیداکرده و از محبوبیت بیشتری نسبت به نوبیا برخوردار بودند.

گوشی نوبیا زد 11این روند ممکن است به‌زودی تغییر کند. شرکت زد تی ایی در طول برگزاری نمایشگاه CES در ماه ژانویه از راه‌اندازی وب‌سایت Nubia.com خبر داد. این خبر حاکی از آن است که این شرکت قصد دارد برند نوبیا را گسترش داده و آن را نیز جهانی کند. از آن زمان تاکنون خبری درباره گسترش آن شنیده نشد اما شایعات و اخباری راجع به نوبیا به بیرون درز کرد. گوشی نوبیا زد 11 مینی (Nubia Z11 Mini) تائیدیه تنا (TENAA) را دریافت کرده و بر اساس شایعات قبلی به نظر می‌رسد که در 19 آوریل معرفی گردد. نوبیا به‌تازگی یک تیزر تبلیغاتی جدید در شبکه اجتماعی چین، ویبو، منتشر کرده که در آن رویداد رسانه‌ای نوزدهم آوریل کاملاً به تصویر کشیده شده است.

اکنون نوبیا زد 11 مینی توسط تنا تأیید شده و مسلماً توسط این کمپانی معرفی خواهد شد اما انتظار می‌رود که گوشی نوبیا زد 11 و زد 11 مکس نیز در آن روز رونمایی شوند. این کمپانی چیزی شبیه به این داستان را در سری گوشی‌های نوبیا زد 7 و زد 9 نیز انجام داده است بنابراین دور از ذهن نخواهد بود که در رویداد 19 آوریل شاهد رونمایی از سه گوشی معرفی نشده‌ی این کمپانی باشیم.

بر اساس لیست منتشرشده از تنا، گوشی نوبیا زد 11 مینی دارای نمایشگر فول اچ‌دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل است. 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی داشته و از پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون کوالکام قدرت می‌گیرد. یک دوربین 16 مگاپیکسلی در پشت این گوشی هوشمند تعبیه‌شده درحالی‌که جلوی آن برای گرفتن سلفی و ویدئو چت به دوربینی 8 مگاپیکسلی مجهز شده است. در این لیست همچنین به وجود یک باتری 2750 میلی‌آمپر ساعتی نیز اشاره شده است. گوشی نوبیا زد 11 مینی مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 5.1 لالی پاپ یا اندروید 6.0 مارشمالو بوده و رابط کاربری نوبیا بر روی آن نصب‌شده است.

در خصوص گوشی‌های نوبیا زد 11 و زد 11 مکس باید گفت چیزی بیشتر از آنچه که از قبل می‌دانستیم، وجود ندارد. بر اساس دانسته‌های قبلی، انتظار می‌رود که این دو پرچم‌دار نوبیا با پردازنده چهار هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 820 عرضه شود. درست به‌مانند دیگر اعضا خانواده نوبیا، به‌احتمال زیاد بدنه نوبیا زد 11 فلزی نخواهد بود و احتمالاً از شیشه ساخته شده باشد. همچنین می‌توان انتظار داشت که این گوشی دارای یک اسکنر اثرانگشت و 3 یا 4 گیگابایت رم باشد. درهرصورت مثل همیشه برای دریافت اطلاعات بیشتر باید تا زمان برگزاری رویداد زد تی ایی در سی و یکم فروردین‌ماه صبور بود و با گجت نیوز به‌روز.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*