بهترین بازی‌های اندروید ماه آوریل

بهترین بازی‌های اندروید ماه آوریل که نباید آن‌ها را از دست بدهید

چند هفته از آغاز سال جدید شمسی می‌گذرد و تعطیلات نوروزی به‌پایان رسیده است؛ اما برای گیمرهای موبایلی تعطیلی معنا ندارد و عطش تشنگان حوزه بازی را فرونمی‌نشاند! ما نیز در همین راستا برایتان بهترین بازی‌های اندروید ماه آوریل را معرفی کرده‌ایم.

چه گیمر پر و پا قرص موبایل باشید و چه جهت سرگرمی به بازی کردن بپردازید، همواره عنوان‌های جذاب متعددی برای گذراندن اوقات فراغت به چشم می‌خورند که گاهی تعداد زیاد آن‌ها مانع از انتخاب بازی‌های هیجان‌انگیز و زیبا می‌شود. اما امروز در گجت نیوز مجموعه‌ای از زیباترین و چالش‌برانگیزترین بازی‌های اندرویدی ماه را معرفی کرده‌ایم و اطمینان خاطر داشته باشید که هیچ عنوان جذابی از قلم نیفتاده است.

بهترین بازی‌های اندروید ماه آوریل

Clash Royale

clash-royale-apk-1

یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین بازی‌های اندروید! کلش رویال ماه گذشته میلادی به عرضه جهانی رسید و در این مدت به تعداد باورنکردنی ۱۰ میلیون دانلود رسید که خبر از محبوبیت بالای سوپرسل، استودیوی تولیدکننده بازی‌های Clash of Clans و Clash Royale میان گیمرها می‌دهد. گیم‌پلی این بازی بسیار مشابه بازی Hearthstone است، بدین‌صورت که به جمع‌آوری کارت‌ها می‌پردازید و با کارت‌های منتخب رقیبان خود را به چالش می‌کشید؛ کارت‌های خود را به اشتراک می‌گذارید و می‌توانید با دوستان خود در کلن جنگ کنید. اگر گجت نیوز را دنبال می‌کنید احتمالاً مقالات منتشر شده قبلی در رابطه با نحوه بازی و استراتژی‌های حمله را مشاهده کرده‌اید. این بازی به‌رایگان در گوگل پلی موجود است.

Disney Magic Kingdoms

disney-magic-kingdoms-hack-tool-gems

همان‌طور که از تصویر آیکن محصول مشترک دو کمپانی Gameloft و Disney برمی‌آید، Disney Magic Kingdoms برای کودکان طراحی و ساخته‌شده است. وظیفه بازیکن، بازسازی ساختمان‌ها و بهبود وضعیت دهکده پس از نابودی آن توسط دسته‌ای از خائنان تعریف می‌شود که کاراکترهایی از انیمیشن‌های دیزنی به بازی ظاهری آشنا و خوشایند می‌دهند. درمجموع این بازی تفاوت چندانی با سایر بازی‌های ساخت‌وساز دیزنی نظیر دهکده عصر یخبندان (Ice Age Village) ندارد. شما می‌توانید Disney Magic Kingdoms را با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از گوگل پلی دانلود کنید.

Fahrenheit: Indigo Prophecy

maxresdefault

Fahrenheit: Indigo Prophecy بازی پورت شده‌ای برای اندروید است که قبلاً در سال ۲۰۰۵ برای رایانه‌ها منتشر شده بود. تعامل روایت گونه و محاوره‌ای بازی و اثر گسترده هر تصمیم بازیکن بر کل محیط بازی، Fahrenheit: Indigo Prophecy را به یکی از عناوین پرطرفدار گوگل پلی بدل ساخته است. گرافیک پیاده شده در بازی کیفیت نسبتاً بالایی دارد و بازخورد مثبت کاربران به این مسئله باعث افزایش امتیاز برنامه گشته است. سازندگان این بازی قیمت ۹.۹۹ دلاری برای آن در نظر گرفته‌اند که در بادی امر مقداری زیاد جلوه می‌کند، اما پس از پرداخت آن نیاز به هیچ‌گونه پرداخت درون برنامه‌ای نخواهید داشت.

Hex Defender

screen640x640

Hex Defender از دسته بازی‌های دفاع از ساختمان است که پویایی زیادی به همراه دارد. هر بار گروهی از دشمنان به ساختمان‌های شما حمله‌ور می‌شوند و بازیکن با انتخاب به‌موقع و مناسب ابزار دفاعی، به محافظت از ساختمان‌های خود می‌پردازد. آنچه این بازی را از سایرین متمایز می‌کند، تنوع رنگ‌های ساختمان‌های شماست که تنها از دشمنان همرنگ خود آسیب می‌پذیرند. با افزایش زمان بازی و قوی‌تر شدن ساختمان‌ها، می‌توانید با چرخاندن آن‌ها را از دسترس برخی دشمنان خارج سازید و حملات آن‌ها را خنثی کنید. Hex Defender در گوگل پلی ۱.۱۳ دلار قیمت‌گذاری شده است.

Rayman Classic

hqdefault

کمتر کسی پیدا می‌شود که مجموعه بازی‌های Rayman، از بازی‌های نوستالژیک معروف و پرطرفدار برای سیستم‌عامل اندروید را بازی نکرده باشد! کمتر از ۵ روز از عرضه نسخه کلاسیک این بازی می‌گذرد و برای کسانی که هنوز بازی Rayman را تجربه نکره‌اند باید گوشزد کنیم پلتفرم دو بعدی بازی با تن‌ها مانع در پیش روی و تن‌ها جذابیت همراه است و بایستی Rayman را از موانع سر راه خود عبور دهید. گرافیک Rayman Classic به‌صورت رترو طراحی گشته که بسته به سخت‌افزار دیوایس، بهینه نمایش داده و با سیستم‌عامل یکپارچه می‌شود. برای دانلود و نصب این بازی بر روی دستگاه اندرویدی خود، در ابتدا باید ۴.۹۹ دلار بپردازید و در قبال آن از تمامی امکانات بازی بهره خواهید برد. ناگفته نماند معمولاً می‌توان باکمی گشت‌وگذار در اینترنت بازی‌های اندرویدی پولی را به‌رایگان دانلود و نصب کرد!

در بخش نظرات جویای بازی‌های پیشنهادی شما هستیم. آیا فکر می‌کنید بازی دیگری باید در مقاله بهترین بازی‌های اندروید ماه آوریل جای می‌گرفت؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*