Smite

بازی Smite را با 60 فریم بر ثانیه در کنسول‌های نسل هشتمی تجربه کنید

اگر بر روی کنسول هشتمی خود مشغول انجام Smite بوده اما از نرخ فریم بازی راضی نیستید، دیگر نگران نباشید چراکه در بهینه‌ساز بعدی این عنوان می‌توانید با نرخ 60 فریم در ثانیه بازی را تجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با گجت نیوز در ادامه مطلب همراه باشید.

Hi-Rez، استودیو سازنده عنوان Smite در دو هفته گذشته در مورد افزوده شدن گزینه 60 فریم در ثانیه به تنظیمات بازی خبر داد. حال ساعاتی پیش بنا بر اعلام استودیو نام‌برده شده دارندگان کنسول‌های اکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 به‌زودی از توانایی دو برابر نمودن نرخ فریم بازی از 30 به 60 فریم در ثانیه می‌توانند بهره ببرند.

این اطلاعات توسط آقای Scott Lussier، یکی از طراحان بازی فاش شده است. آن‌طور که گفته‌شده گزینه تغییر نرخ فریم بازی در بهینه‌سازی بعدی به Smite افزوده خواهد شد. این قابلیت به‌صورت دل بخواهی بوده و تنها «جهت اطمینان» درون بازی قرار می‌گیرد. در حال حاضر تاریخ مشخصی برای انتشار بهینه‌ساز اعلام نگردیده اما انتظار می‌رود در طی ماه جاری شاهد عرضه آن باشیم.

شایان به ذکر بوده بازی Smite ابتدا در سال 2013 برای رایانه‌های شخصی سپس در سال گذشته برای اکس باکس وان و درنهایت 25 مارس سال 2016 برای پلی‌استیشن 4 منتشر گردیده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*