Resident Evil: Umbrella Corps

بازی Resident Evil: Umbrella Corps تا ژوئن تاخیر خورد

بنا بر اعلام کمپانی کپ‌کام بازی مهیج Resident Evil: Umbrella Corps تا ماه ژوئن تأخیر خورد. این عنوان قرار بود در ماه ماه مه مِی منتشر گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با گجت نیوز در ادامه مطلب همراه باشید.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط کمپانی کپ‌کام، طرفداران عنوان Resident Evil: Umbrella Corps باید یک ماه بیشتر جهت عرضه بازی دندان روی جگر گذاشته و صبر کنند. آن‌طور که گفته‌شده دلیل این تأخیر این بوده که تیم سازنده به زمان اضافی برای انجام یک سری بهینه‌سازی نیاز دارد. این‌گونه آن‌ها می‌توانند به بازی‌بازان اطمینان خاطر دهند که هنگام انجام بازی «بهترین تجربه ممکن» را خواهند داشت.

اگر نمایشگاه توکیو گیم شو امسال (TGS 2016) را دنبال کرده باشید، بدون شک از اخبار منتشر شده پیرامون این بازی مطلع هستید. کمپانی کپ‌کام گفته بود که Resident Evil: Umbrella Corps با استفاده از موتور بازی‌سازی Unity ساخته شده و عنوانی تیراندازی و سوم شخص آنلاین بوده که در قالب مسابقه‌های رقابتی جریان خواهد داشت.

از سایر ویژگی‌های این عنوان که در اختیار بازی‌باز قرار می‌گیرد می‌توان به وجود برخی از نقشه‌هایی که طبق مناطق سری بازی طراحی شده‌اند، حالت multi-mission و گزینه‌های مختلف جهت شخصی‌سازی اشاره نمود.

با تغییر در تاریخ انتشار، بازی‌بازان می‌توانند در 21 ژوئن سال میلادی جاری برابر با 1 تیر 1394 عنوان Resident Evil: Umbrella Corps را بر روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، اکس باکس وان و پلی‌استیشن 4 تجربه و بازی کنند. شایان به ذکر بوده که قیمت نسخه دیجیتالی بازی 29.99 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*