اسمارت فون HTC 10 با تراشه اسنپدراگون 820

کوالکام تأیید کرد؛ اسمارت فون HTC 10 به تراشه قدرتمند اسنپدراگون مجهز خواهد بود

درحالی‌که تنها چند روز به رونمایی از اسمارت فون HTC 10 باقی‌مانده است، کمپانی کوالکام خبر استفاده از تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 توسط این گوشی تایوانی را تأیید کرده است. در ادامه با گجت نیوز همراه باشید.

تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 آن‌قدر خوب و قدرتمند عمل کرد تا خیلی زود به محبوبیت برسد و در حال حاضر نیز تمامی تولیدکنندگان پرچم‌داران خودشان را به آن مجهز کنند (هرچند که در این بین دو کمپانی هواوی و سامسونگ تراشه گوشی‌هایشان را خودشان طراحی می‌کنند). بدون شک اسمارت فون HTC 10، پرچم‌دار تازه این کمپانی تایوانی را نیز نباید از این قاعده مستثنا دانست. پرچم‌داری که چند روز دیگر شاهد رونمایی از آن هستیم. گوشی هوشمندی که با تیزرهای تبلیغاتی خودش گردوخاکی را به پا کرده است.

اچ تی سی در تیزرهای تبلیغاتی، تأکید زیادی بر روی قدرت اسمارت فون HTC 10 داشته است.

سردمدار سازندگان تراشه‌های موبایلی کمپانی کوالکام در توییتر خودش این خبر را تأیید کرده که اسمارت فون HTC 10 به یکی از تراشه‌های این کمپانی مجهز خواهد بود. با توجه به آن‌که مدرن‌ترین تراشه کوالکام، اسنپدراگون 820 است می‌توان به‌طور قطع گفت که اسمارت فون HTC 10 از این تراشه بهره‌مند خواهد بود.

اگر بخواهیم این موضوع را با تیزرهای منتشر شده از اچ تی سی تطبیق دهیم، باید گفت که چنین احتمالی وجود دارد که اسمارت فون HTC 10 دارای یک نسخه ویرایش شده و اختصاصی از تراشه اسنپدراگون 820 باشد. بااین‌حال بایستی تا 3 شنبه صبر کرد و پس از رونمایی رسمی این گوشی تایوانی، با اطمینان از تراشه آن سخن گفت.

اسنپدراگون 820 آخرین تراشه ساخت کمپانی کوالکام است. این تراشه موفقیت‌های بزرگی را نصیب این تولیدکننده سخت افزاری کرده است. تا پیش‌ازاین کوالکام اسنپدراگون 810 را عرضه کرده بود که با مشکلات بزرگی مانند تولید گرمای بیش‌ازاندازه همراه بود، تصور می‌شد شاهد افول این کمپانی باشیم؛ اما اسنپدراگون 820 به‌کلی قاعده بازی را به سمت آن‌ها تغییر داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*