این گجت تا دو هفته موبایل شما را شارژ می کند

 

 

اینکه وسط روز شارژ موبایل تان ته بکشد، می تواند حسابی دردسر ساز و مشکل آفرین باشد. و وقتی داستان بدتر می شود که شما مجبور باشید بقیه روز را دور از پریز برق و شارژر (یا زمان لازم برای شارژ) بگذرانید و کارهای تان به دلیل خاموش شدن تلفن همراه عقب بیفتند. قبلا درباره راه حل آبی این مشکل صحبت کرده بودیم. و حالا قرار است محصول جدید گازی به بازار بیاید که شما را از شر جستجوی خسته کننده به دنبال پریز برق در طول روز نجات دهد.

شرکت Lilliputian Systems سلول سوختی تولید کرده است که با گاز بوتان کار می کند و به گفته شرکت همانند «یک پریز سیار جیبی» همیشه همراه شما خواهد بود. این ابزار با استفاده از کابل USB به تلفن همراه شما متصل شده و نیروی لازم را برای ادامه فعالیت، در اختیار آن می گذارد. نکته جالب اینجا است که با یک کارتریج سوخت بوتان، این شارژر جیبی می تواند تا دو هفته تلفن همراه شما را شارژ کند. البته برخی منابع هم پیش بینی می کنند که این پیل سوختی با هر کارتریج گاز بوتان از پس ۱۰ تا ۱۴ بار شارژ یک اسمارت فون بر آید.
و پس از اتمام گاز آن، به راحتی می توانید کارتریج سوخت دیگری را جایگزین کرده و برای دو هفته دیگر از این شارژر پرکار استفاده کنید. وزن و ابعاد شارژر Lilliputian Systems تقریبا به اندازه یک تلفن همراه است. این پیل سوختی قرار است به زودی از طریق فروشگاه آنلاین گجت Brookstone به بازار عرضه شود. البته هنوز درباره قیمت احتمالی این گجت به درد بخور، چیزی اعلام نشده است.

{photo}91/02/23/Lilliputian-Systems{/photo}


منبع : mashable

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*