گوشی میزو ام 3

گوشی میزو ام 3 تائیدیه تنا را به دست آورد

گوشی میزو ام 3 ، گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه‌ای است که توانست تائیدیه تنا را به دست آورد. به نظر می‌رسد امسال کمپانی میزو سال پررونقی داشته باشد؛ چه در تولید و چه در عرضه – این کمپانی در دو رویداد مختلف و در یک بازه 15 روزه از دو گوشی هوشمند جدید خود پرده‌برداری کرد. معمولاً کمپانی‌ها گوشی ساز بزرگ جهان حداقل چندهفته‌ای صبر می‌کنند تا دو دستگاه متفاوت را معرفی کنند؛ اما میزو بنا به دلایلی که شاید بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته، این ایده را پیاده کرد. اکنون به نظر می‌رسد که سومین دستگاه جدید این کمپانی نیز در راه باشد. گوشی هوشمندی با نام میزو ام 3 که به‌تازگی توانسته تائیدیه آژانس رگلاتوری چین، تنا را به دست آورد.

مشخصات گوشی میزو ام 3

با نگاهی گذرا به‌سختی تغییری در آن می‌توان یافت. این گوشی درواقع شبیهِ گوشی ام 2 نوت سال گذشته‌ی این کمپانی است. به‌جز محل قرارگیری جدید لوگوی میزو، بقیه طراحی آن‌که شامل بدنه پلی کربناتی این دستگاه نیز می‌شود به این نسل جدید منتقل شده است؛ اما با نگاهی به مشخصات گوشی میزو ام 3 به نظر می‌رسد که تغییرات عمده‌ای ایجاد شده است.

اول آن که گوشی میزو ام 3 (Meizu M3) به یک پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت پردازش 1.5 گیگاهرتز مجهز خواهد بود. پردازنده‌ای که به‌احتمال‌زیاد اسنپدراگون 616 خواهد بود. در مقایسه با تراشه MT6735  که درون دستگاه سال گذشته این کمپانی بود به نظر، به‌روزرسانی خوبی صورت گرفته است. باتری آن نیز از 2500 میلی‌آمپر ساعت به 2800 میلی‌آمپر ساعت ارتقا پیدا کرده و بقیه مشخصات تقریباً همان است.

2 گیگابایت رم در کنار 16 گیگابایت حافظه داخلی، نمایشگر 5 اینچی با رزولوشن 720p، دوربین عقب 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو دیگر مشخصات سخت‌افزاری گوشی میزو ام 3 را تشکیل می‌دهند؛ اما این گوشی کمی باریک‌تر شده، ضخامت 8.3 میلی‌متری این گوشی در مقابل ضخامت 8.7 میلی‌متری بدنه نسل قبلی، نمای کناری گوشی میزو ام 3 را کمی نازک‌تر نشان می‌دهد.

براین اساس به نظر می‌رسد میزو از همان زبان طراحی قبلی برای این دستگاه استفاده کرده و تنها پردازنده آن را ارتقا داده است. این دستگاه را حتی می‌توان نسخه‌ی جدیدی از گوشی ام 2 (M2) در نظر گرفت، اما این تنها یک حدس و گمان است. از سویی دیگر میزو با این گوشی می‌تواند بازار گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه را به‌خوبی هدف قرار دهد؛ بنابراین میزو می‌تواند تولید گوشی‌های هوشمند Meizu M2 را متوقف کرده و به‌جای آن فروش گوشی میزو ام 3 با مشخصات ارتقا یافته را آغاز کند؛ اما با همان قیمت قبلی، یعنی 599 یوان چین که به نرخ امروز حدود 92 دلار می‌شود. یک قیمت بسیار خوب برای یک معامله شیرین.

گوشی میزو ام 3

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*