گوشی Le 2

پوستر جدید گوشی Le 2 خبر از محصولی با کمترین حاشیه ممکن می‌دهد

صبح امروز مدیرعامل کمپانی LeEco در صفحه اجتماعی خود یک پوستر جالب را منتشر کرد. این پوستر که به نظر مربوط به پرچم‌دار آینده آن‌ها گوشی Le 2 است، با آیفون 6 اس پلاس اپل مقایسه شده و نشان می‌دهد که این گوشی از هر لحاظ دارای حاشیه‌های فوق‌العاده کمتری نسبت به رقیب کوپرتینویی خود است.

گوشی Le 2درست یک سال پیش LeEco (که آن زمان LeTV نام داشت) از سه گوشی هوشمند جدید به نام‌های Le 1، Le 1 Pro و Le Max معرفی کرد که همگی به درگاه مدرن USB نوع C و حاوی طراحی بدون مرز (Borderless) بودند. «جیا یوئی تینگ» مدیرعامل کمپانی LeEco صبح امروز پوستر تبلیغاتی را در شبکه اجتماعی چینی ویبو قرار داد و به‌واسطه آن استفاده از تکنولوژی Borderless 3.0 را در پرچم‌دار آینده این کمپانی تأیید کرد.

در این پوستر مقایسه‌ای بین آیفون 6 اس پلاس اپل و یکی از مدل‌های آتی این کمپانی قرار گرفته است. LeEco طرح گوشی خود را در کنار آیفون 6 اس پلاس قرار داده و نشان می‌دهد درحالی‌که هر دو گوشی از صفحه‌نمایش هم‌اندازه‌ای بهره می‌برند، اما مدل مربوط به این کمپانی چینی از حاشیه‌های بالا، پایین و کناری مبرا است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده در تنا گوشی Le 2 به یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی فول اچ دی، تراشه 10 هسته‌ای هلیو ایکس 20 مدیاتک با سرعت 2.3 گیگاهرتز، ظرفیت رم سه گیگابایتی، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دو دوربین 16 و 8 مگاپیکسلی و باتری قدرتمند 3,000 میلی‌آمپری همراه با تکنولوژی شارژ سریع مجهز خواهد بود. علاوه بر آن این گوشی هوشمند به جهت حفظ ضخامت کم فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون بوده و برای اتصال آن‌ها از درگاه USB نوع C استفاده خواهد کرد.

اما مدل دیگری نیز از سوی این کمپانی عرضه خواهد شد که به یک تراشه اسنپدراگون 820 و شش گیگابایت رم مجهز خواهد بود. کمپانی LeEco با این حرکت به‌نوعی اپل را به چالشی جدی دعوت کرده است. همان‌طور که مطلع هستید در تابستان سال جاری شاهد رونمایی از نسل جدید آیفون‌های اپل خواهیم بود و باید دید که کوپرتینویی‌ها چه‌حرف‌های تازه‌ای برای گفتن خواهند داشت. هرچند که این کمپانی ارتباط این پوستر با گوشی Le 2 را تا بدین لحظه تأیید نکرده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*