فروش هواوی پی 9 لایت

فروش هواوی پی 9 لایت در وب‌سایت‌های اروپایی آغاز شد

چند روز پس از معرفی نصفه و نیمه‌ی هواوی پی 9 لایت ، چند فروشگاه اینترنتی اروپایی اقدام به فروش این محصول با قیمت 300 دلار کرده‌اند. از بارزترین مشخصات این گوشی هوشمند باید به صفحه‌نمایش 5.2 اینچی باکیفیت و تراشه Kirin 650 هواوی اشاره کرد.

همان‌طور که می‌دانید هواوی اخیراً از خانواده P9 گوشی‌های هوشمند خودش رونمایی کرد. این خانواده در حال حاضر دارای سه عضو به نام‌های هواوی پی 9 ، پی 9 پلاس و پی 9 لایت است. دو مدل پی 9 و پی 9 پلاس از پرچم‌داران این غول چینی بوده و مدل پی 9 لایت نیز محصولی میان‌رده‌ای و البته جذاب با مشخصات سخت‌افزاری ضعیف‌تر است.

صبح امروز چندین وب‌سایت اروپایی نسخه دو سیم کارته‌ی هواوی پی 9 لایت را به جهت فروش ارائه کرده‌اند. یکی از این وب‌سایت‌ها در کشور رومانی مستقر بوده و مربوط به یک فروشگاه اینترنتی است. در حال حاضر این فروشگاه اینترنتی هواوی پی 9 لایت را در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی با قیمتی حدود 300 دلار عرضه کرده است.

این گوشی هوشمند دقیقاً همانند مدل اصلی پی 9 به یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی مجهز شده و دارای کیفیت فول اچ دی با تراکم پیکسلی 423 پیکسل است. در این مدل میان‌رده‌ای دیگر خبری از دو دوربین لایکا کنار یکدیگر نیست و هواوی از یک سنسور 13 مگاپیکسلی همراه با فلش LED در قسمت پشتی و یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای گرفتن تصاویر سلفی در قسمت جلوی این دستگاه تعبیه کرده است.

از دیگر مشخصات این دستگاه باید به تراشه HiSilicon Kirin 650، دو گیگابایت رم، 15 گیگابایت حافظه داخلی، باتری قدرتمند 3,000 میلی‌آمپری، سنسور اثرانگشت، اندروید مارشمالو، پشتیبانی از دو سیم‌کارت و اتصال 4G LTE اشاره کرد.

کمپانی چینی هواوی تدارک ویژه‌ای را برای فروش محصولاتش در سال جاری دیده است. باید دید که محصولات جدید این غول چینی دنیای فناوری در انتهای سال چه دستاوردی را برایش خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*