فبلت گلکسی نوت 6

لیست غیر رسمی از شماره مدل های مختلف فبلت گلکسی نوت 6 لو رفت

سری گلکسی نوت سامسونگ بدون شک از همان نسخه اورجینال خود به‌عنوان یک خط تولید کاملاً موفق و پرفروش برای سامسونگ تلقی می‌شود. کمپانی کره‌ای اولین بار در سال 2011 گلکسی نوت را وارد بازار کرد و سال گذشته نیز نسل پنجم آن به بازار تزریق شد. علی‌رغم انتقادهای گسترده از گلکسی نوت 5، سامسونگ هرگز دست از تولید یکی از پرفروش‌ترین محصولات خود برنمی‌دارد. با توجه به عرضه جهانی گلکسی S7 و S7 edge و آمار فروش مناسب آن‌ها، حالا باید منتظر غافلگیری‌های این شرکت در فبلت گلکسی نوت 6 باشیم.

در حال حاضر اطلاعات و خبرهای لو رفته پیرامون برخی قابلیت‌هایی که احتمالاً در فبلت گلکسی نوت 6 (Galaxy Note 6) مشاهده می‌کنیم، حرف زده‌اند. بااین‌حال هنوز هیچ‌چیز به‌طورقطع مشخص نیست. بااین‌حال به‌تازگی لیستی از منابع چینی حاوی شماره مدل‌های احتمالی گلکسی نوت 6 منتشر شده است.

لیست غیررسمی و لو رفته جدید از منابع چینی شامل 19 مدل متفاوت از فبلت گلکسی نوت 6 می‌شود که چهار اپراتور اصلی و بزرگ ایالات‌متحده، اروپا، کره جنوبی و همچنین بخش‌هایی از آسیای شرقی را جدا کرده است. بیشتر این شماره مدل‌ها شامل عبارت SM-930 هستند و تنها در چند حرف و عدد منطقه‌ای و اپراتوری آن‌ها را از هم متمایز کرده‌اند. به‌عنوان‌مثال گلکسی نوت 6 برای اپراتور T-Mobile با شماره مدل‌SM-N930U_NA_TMB در لیست ذکر شده که با شماره مدل‌ها نوت 5 در همین اپراتور – SM-N920TZKATMB (شماره مدلی که در فروشگاه رسمی سامسونگ ذکر شده) – مشابه است.

Galaxy-Note-6-Model-Number-list

پس به نظر می‌رسد در اینجا بزرگ‌ترین تغییر مربوط به پرش سامسونگ از شماره مدل‌SM-N920 به SM-N930 می‌شود. لازم به ذکر است که شماره مدل‌ گلکسی S6 و S7 نیز به ترتیب SM-G925 و SM-G930 هستند. مشخصات و اطلاعات این لیست با عادت‌های همیشگی سامسونگ در چینش شماره مدل‌‌ها مطابقت دارد، بااین‌حال نمی‌توان در حقیقت داشتن اطلاعات این لیست اطمینان کامل داشت.

با در نظر گرفتن رونمایی زودهنگام گلکسی نوت 5 در سال جاری – در اوت به‌جای سپتامبر – به نظر می‌رسد سامسونگ نسل ششم از سری نوت خود را به مراحل پایانی رسانده است. این دستگاه‌ها قبل از رونمایی باید توسط FCC و سایر همتاهای منطقه‌ای تصدیق شود، پس مطمئن شدن از شماره مدل‌ تلفن هر منطقه می‌تواند ایده خوبی باشد و درست بودن اطلاعات این لیست نیز ما را آن‌چنان غافلگیر نخواهد کرد. بااین‌حال طبق معمول پیشنهاد می‌کنیم اطلاعات مربوط به منابع چینی را کاملاً جدی نگیرید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*