گوشی لنوو Vibe P1 Turbo

گوشی لنوو Vibe P1 Turbo در هند رونمایی شد

گوشی لنوو Vibe P1 Turbo امروز در هند رونمایی شد. لنوو شاید بزرگ‌ترین کمپانی تولیدکننده گوشی‌های هوشمند نباشد اما مطمئناً این کمپانی چینی در هند عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است.

کمپانی لنوو تاکنون گوشی‌های هوشمند زیادی را در هند عرضه کرده که سود بسیار خوبی هم برای این کمپانی به همره داشته است. این کمپانی قصد دارد تا این بازار پررونق را همچنان برای خود حفظ کرده و جانی تازه‌ای به آن ببخشد. هند هم‌اکنون منتظر گوشی هوشمند دیگری از این کمپانی است. یک دستگاه جدید به‌نام Lenovo Vibe P1 Turbo که فوریه گذشته در چین به‌طور رسمی معرفی شد.

گوشی لنوو Vibe P1 Turbo امروز در هند رونمایی شد

لنوو اوایل امروز گوشی لنوو Vibe P1 Turbo را در هند رونمایی کرد و این دستگاه هم اکنون از طریق فروشگاه‌های آفلاین این کشور در دسترس است. بر اساس اطلاعات درج‌شده از Mahesh Telecom، این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر فول اچ دی 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل بوده که با پوشش کورنینگ گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود.

قدرت این دستگاه از یک پردازنده 64 بیتی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 615 با سرعت پردازش 1.5 گیگاهرتز تأمین شده و پردازنده گرافیکی آدرنو 405 در کنار آن قرار گرفته است. یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.2 در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و ویدئو چت در جلوی آن تعبیه شده است.

وجود یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در آن، زمان بسیار خوبی برای عملکرد مفید این گوشی به کاربر ارائه خواهد داد. گوشی Vibe P1 Turbo به دو درگاه برای سیم‌کارت (2 سیم‌کارت نانو) مجهز شده، سیستم‌عامل اندروید 5.1 لالی پاپ پیش نصب شده و رابط کاربری Vibe لنوو بر روی آن دیده می‌شود. این گوشی دارای 3 گیگابایت رم بوده و 32 گیگابایت حافظه داخلی درون آن قابل ارتقا است. گوشی Vibe P1 Turbo با اندازه‌های 9.9 در 75.6 در 152.9 میلی‌متر، تنها 189 گرم وزن دارد.

گوشی لنوو Vibe P1 Turbo از فلز ساخته‌ شده و یک کلید فیزیکی اصلی در زیر نمایشگر آن قرار گرفته است، اسکنر اثرانگشت نیز بر روی همین کلید ساخته‌ شده است. به‌علاوه تمام این ویژگی‌ها این دستگاه از شارژ سریع برخوردار بوده و از شبکه ارتباطی 4G LTE نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی در رنگ‌های خاکستری، طلایی و نقره‌ای با قیمت 17999 روپیه، حدود 272 دلار، در هند در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*