بلندگوی آمازون اکو Amazon Echo

سازگاری بلندگوی آمازون اکو با تقویم گوگل؛ اتفاق جالب دنیای تکنولوژی

آمازون اکو (Amazon Echo) نام یک بلندگوی هوشمند متفاوت از سایر محصولاتی است که تا به حال دیده‌اید. این بلندگو همچنین حاوی یک دستیار شخصی قدرتمند به نام «الکسا» است که می‌توانید امور مختلفی را به‌واسطه آن انجام دهید. در تازه‌ترین به‌روزرسانی آمازون اکو این محصول با تقویم گوگل رابطه بهتری را برقرار کرده و کاربران را برای استفاده از این سرویس یاری خواهد کرد.

بلندگوی آمازون اکو (Amazon Echo) محصولی از کمپانی آمازون است که چند ماه پیش شاهد عرضه آن به بازار بودیم. این بلندگو به معنای واقعی محصولی منحصر به فرد است که تا پیش از آن شاهد هیچ نمونه مشابهی نبودیم. ممکن است تصور کنید که آمازون اکو تنها یک بلندگوی بلوتوثی ساده است، اما در اصل شما با یک دستیار شخصی دیجیتالی قدرتمند به نام «الکسا» روبه رو خواهید بود. حال این دستیار شخصی می‌تواند رابطه بسیار خوبی را با تقویم گوگل (Google Calendar) برقرار کند.

آمازون اکو ؛ بلندگوی هوشمند دوست داشتنی

کمپانی آمازون به تدریج در حال افزایش قدرت دستیار الکسا است. حالا الکسا قادر است از پس انجام دستیارهای صوتی مختلف برآید و آمازون نیز در حال برنامه‌ریزی‌های مختلف جهت افزایش کارایی‌های آن است. در تازه‌ترین به‌روزرسانی‌ بلندگوی آمازون اکو ، این محصول رابطه بسیار خوبی را با تقویم گوگل برقرار کرده است. تا پیش از این کاربران تنها قادر بودند تا رویدادهای پیش روی خود را چک کنند اما حالا قادر خواهید بود.

به عنوان مثال می‌توانید دستیار الکسا را صدا کرده و از او بخواهید یک رویداد با موضوع، فرد و در تاریخ مشخصی را برای شما به ثبت برساند.

بلندگوی آمازون اکو Amazon Echo

در به‌روزرسانی قبلی این محصول نیز شاهد اضافه شدن ویژگی جالبی بودیم و آن هم قابلیت خواندن کتاب‌های صوتی بود. این کمپانی همان‌طور که گفته شد مدام در حال بهبود دستیار صوتی الکسا و بلندگوی آمازون اکو است. این محصول علاوه بر تقویم گوگل از سرویس‌های آیتونز، اسپاتیفای و پاندورا نیز پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین می‌توان گفت که آمازون اکو می‌تواند یک محصولی ایده آل برای هر علاقه‌مند به موسیقی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*