هواوی آنر 5 سی (Huawei Honor 5C)

هواوی آنر 5 سی رونمایی شد؛ تراشه 16 نانومتری Kirin 650 و قیمت تنها 138 دلار

بالاخره هواوی آنر 5 سی (Huawei Honor 5C) هم رونمایی شد. محصولی میان ‌رده با طراحی شیک و بدنه تمام فلزی که تراشه تازه تولید و 16 نانومتری Kirin 650 را در خود جای داده است. این گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه با قیمت 138 دلار قابل عرضه خواهد بود.

هواوی پس از رونمایی از پرچم‌دار تازه وارد خودش در اوایل ماه، از یک گوشی هوشمند میان رده و البته جذاب رونمایی کرد. هواوی آنر 5 سی (Huawei Honor 5C) عضو جدید خانواده گوشی‌های این کمپانی است که جانشینی برای هندست آنر 4 سی است که سال گذشته شاهد رونمایی از آن بودیم. این محصول با مشخصاتی متوسط و قیمت تنها 138 دلار روانه بازار خواهد شد.

هواوی آنر 5 سی (Huawei Honor 5C)

هواوی آنر 5 سی (Huawei Honor 5C)

اگر از نظر طراحی بخواهیم این محصول را بررسی کنیم باید گفت که هواوی آنر 5 سی از یک بدنه تمام فلزی برخوردار است و با توجه به قیمت مناسبی که دارد از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. برند «آنر» در هر دو قسمت پشتی و جلویی دستگاه قابل مشاهده است. علاوه بر آن در زیر دوربین پشتی نیز یک اسکنر اثرانگشت تعبیه شده است. به‌طورکلی طراحی این محصول کاملاً دلپذیر است.

اما بد نیست نگاهی هم به مشخصات سخت‌افزاری این هندست بی اندازیم. این گوشی هوشمند نخستین محصول هواوی است که از یک تراشه تازه تولید هشت هسته‌ای Kirin 650 بهره می‌برد. این تراشه به‌وسیله TSMC ساخته شده و از معماری 16 نانومتری با روند پردازش FINFET بهره می‌برد. علاوه بر آن یک پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP2 با پشتیبانی از Cat.6 LTE نیز قرار دارد.

گوشی هوشمند هواوی آنر 5 سی (Huawei Honor 5C) به یک صفحه 5.2 اینچی فول اچ‌دی، 2 گیگابایت ظرفیت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. در سویی دیگر باید به دو دوربین 16 و 8 مگاپیکسلی، باتری قدرتمند 3,000 میلی‌آمپری و رابط کاربری EMUI 4.1 مبتنی بر اندروید مارشمالو نیز از این محصول یک هندست بسیار مناسب میان رده ساخته‌اند.

هواوی توضیح می‌دهد که اسکنر اثرانگشت این دستگاه نسخه 2.0 استاندارد بوده که می‌تواند در فاصله 0.5 ثانیه‌ای قفل دستگاه شما را باز کند. علاوه بر آن این اسکنر می‌تواند در آینده‌ای نزدیک از سیستم پرداخت موبایلی «هواوی پی» نیز که در چین راه اندازی شد پشتیبانی کند.

البته نسخه دیگری هم از این محصول وجود داد. تنها تفاوت نسخه بعدی پشتیبانی از دو سیم کارت 4G است و با قیمت 154 دلار به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من 4c دارم عالی است فقط باتری که در وبگردی 8 ساعت دوام میاره و اگه کار نکنی با گوشی ساعتی 2 درصد شارژ کم میشه
    ای کاش به جای این تغییرات این مشکل را حل می کرد
    اون وقت بی نظیر میشد
    اگه سامسونگ یا سونی یا….بود 007 تومان
    بالاتر بود