کارت گرافیک ROG Matrix GeForce RTX 2080 Ti

نگاهی به کارت گرافیک ROG Matrix GeForce RTX 2080 Ti ایسوس

شرکت ایسوس کارت گرافیک ROG Matrix GeForce RTX 2080 Ti را به عنوان قدرتمندترین کارت گرافیک گیمینگ جهان تولید و معرفی کرده است. در ادامه با ویژگی‌های این کارت گرافیک بیشتر آشنا می‌شوید.

خط تولید گیمینگ ایسوس بار دیگر ثابت کرد که علاوه بر محصولات قدرتمند، خلاقانه‌ترین راهکارها را برای گیمرهای وفادار خود عرضه می‌کند. ایسوس قدرتمندترین کارت گرافیک مبتنی بر تراشه RTX 2080TI شرکت NVIDIA را با نام ROG Matrix GeForce RTX 2080 Ti تولید و معرفی کرد.

کارت گرافیک ROG Matrix GeForce RTX 2080 Ti

همزمان با نمایشگاه CES امسال، برند نخست گیمینگ جهان بهترین کارت گرافیک مبتنی بر رده بالاترین تراشه معرفی شده در بازار را معرفی کرد. کارت گرافیک ROG Matrix GeForce RTX 2080 Ti سفارشی‌ترین طراحی ممکن را در یک کارت گرافیک گیمینگ همراه خود دارد.

ویژگی‌های کارت گرافیک ROG Matrix GeForce RTX 2080 Ti

خنک‌سازی Infinity Loop

ایسوس همواره الهام‌بخش سایر برندها در طراحی بوده است و به نوعی طراحی ایسوس در سخت افزار سرمشق سایرین بوده و هست. شباهت زیاد طراحی سایرین را با ایسوس به سادگی می‌توانید لمس کنید. شاید تا قبل از خواندن این خبر فکر نمی‌کردید که بر خلاف شکل ظاهری این کارت گرافیک، شما با یک کارت گرافیک با خنک‌کننده آبی مواجه هستید! ایسوس نگاهی جاه‌طلبانه‌تر در طراحی خنک کننده کارت گرافیک داشته و این بار به جای استفاده از خنک‌کننده‌های بادی رایج، از یک مجموعه خنک‌کننده آبی یکپارچه با نام Infinity loop بهره می‌برد.

کارت گرافیک ROG Matrix GeForce RTX 2080 Ti

بر خلاف کارت گرافیک‌های سایر برندها که با خنک‌کننده‌های AiO خنک می‌شود، ایسوس طراحی یکپارچه‌ای را برای این قسمت در نظر گرفته است. در این طراحی نیازی با پیچ کردن رادیاتور 140 میلی‌متری در قسمت کیس وجود نداشته و رادیاتور بزرگ 240 میلیمتری خنک‌کننده کارت در خود کارت گرافیک با فرم فاکتور سه اسلات به کار گرفته شده و توسط سه فن Axial-Tech ایسوس حرارت آن دفع می‌گردد. مزیت دیگر خنک‌کننده Infinity Loop در سایز بزرگ بلاک حرارت‌گیر آن است. در کارت گرافیک‌های AiO رایج، قسمت بلاک فقط تراشه را در برگرفته ولی در کارت گرافیک ROG Matrix GeForce RTX 2080 Ti ، ابعاد بلاک بزرگ‌تر بوده و حافظه‌ها را نیز در بر گرفته است.

کارت گرافیک ROG Matrix GeForce RTX 2080 Ti

طراحی چشم‌نواز و امکانات کامل

ظاهر لوکس ROG Matrix GeForce RTX 2080 Ti با نورپردازی Aura Sync به همراه پوشش NCVM جلوه‌ای زیبا به این عضو جدید سری Matrix بخشیده است. جلوه بصری با تکنینک آینه بی‌نهایت در قسمت جلوی کارت گرافیک، تعریفی جدید از زیبایی در قطعات سخت افزار به وجود آورده است.

کارت گرافیک ROG Matrix GeForce RTX 2080 Ti

در این سری نیز مانند مدل‌های قبلی فناوری FanConnect به منظور کنترل و مدیریت دمای درون کیس و هدر RGB برای انتقال نورپردازی Aura RGB با نوار LEDهای استاندارد وجود دارد.

قدرت کامل RTX

ایسوس در سری Matrix، از چیپ‌های دستچین شده استفاده کرده است تا بالاترین فرکانس را در سری ROG Matrix شاهد باشید. به لطف استفاده از چیپ‌های دستچین شده، امکان دستیابی به فرکانس 1815MHz برای فرکانس GPU است. برای حافظه‌های GDDR6 به کارگرفته شده در این کارت گرافیک نیز فرکانس 14800 MHz می‌باشد که پهنای باند 14.8 GT/s را در دسترس گیمرها قرار داده است. به لطف خنک‌کننده قدرتمند این کارت گرافیک علاوه بر فرکانس بالا، دمای کارت گرافیک در مقایسه با خنک‌ترین کارت گرافیک بازار یعنی مدل STRIX حدود 7 درجه کمتر و در مقایسه صدای ایجاد شده از کارت (نویز) در یک سطح می‌باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*