آموزش نصب بازی ایپکس لجندز – Apex Legends بر روی کامپیوتر

بازی Apex Legends پدیده جدید دنیای بازی‌ های ویدئویی است و اگر قصد تجربه آن را دارید، آموزش نصب بازی ایپکس لجندز را به طور کامل در اختیار شما قرار داده‌ایم.

آموزش نصب بازی ایپکس لجندز – Apex Legends چندان پیچیده نیست و از آن‌جایی که شاهد یک بازی رایگان فری تو پلی هستیم، دشواری خاصی در اجرای آن نخواهید داشت.

این بازی در همین مدت کوتاه عرضه، با گرافیک مناسب، شخصیت‌های خاص، گیم‌پلی تیمی و مکانیزم‌های نوآورانه توانسته در سبک بتل رویال (Battle Royale) سر و صدا کند و به عنوان یک رقیب جدی بازی‌های مطرحی همچون فورتنایت (Fortnite) و پابجی (PlayerUnknown’s Battlegrounds) مطرح شود.

آموزش نصب بازی ایپکس لجندز – Apex Legends

آموزش نصب بازی ایپکس لجندز

برای نصب و اجرای این بازی به کلاینت اوریجین (Origin) شرکت EA نیاز دارید، بر فرض اینکه شما این نرم افزار را ندارید، نخست باید به دانلود آن بپردازید. کافی است ابتدا به صفحه رسمی بازی ایپکس لجندز در سایت EA بروید. در آنجا تصویر بالا را مشاهده خواهید کرد. با کلیک بر روی گزینه قرمز رنگ Download For Free و انتخاب گزینه Origin on Pc، لینک مستقیم دانلود کلاینت اورجین با حجم 64 مگ در اختیار شما قرار می‌گیرد.

آموزش نصب بازی ایپکس لجندز

پس از دانلود این فایل با نام ApexLegendsInstaller، روی آن کلیک کرده و تصویر بالا را مشاهده می‌کنید. پس از کلیک کردن روی Install Origin، محل نصب را انتخاب و با زدن تیک I accept License Agreement نصب را ادامه دهید. تیک Install Beta versions of origin را نیز بردارید.

آموزش نصب بازی ایپکس لجندز

همان طور که مشاهده می‌کنید، آخرین نسخه اورجین به همین راحتی نصب می‌شود.

آموزش نصب بازی ایپکس لجندز

پس از نصب و اجرای نرم افزار، شما نیازمند ورود به اکانت خود هستید، اگر اکانت اوریجین دارید که می‌توانید از همان استفاده کنید اما اگر خیر، این مراحل را باید طی کنید.

آموزش نصب بازی ایپکس لجندز

بر روی گزینه Create An Account کلیک کنید. در بخش Country کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید. نگارنده فرضا کشور انگلستان را انتخاب کرده است. پس از قرار دادن تاریخ تولد خود، با زدن تیک I accept User Agreement به ساخت اکانت ادامه دهید.

آموزش نصب بازی ایپکس لجندز

در این بخش، آدرس ایمیل و رمز عبور خود را در بخش بالا ببنویسد. شما باید یک اسم خاص (پابلیک آی دی) در بخش پایین برای خود انتخاب کنید که در بازی وجود ندارد. نوشتن نام و نام خانوادگی دلخواه است. سپس با زدن گزینه Verify و حل یک پازل ساده، به بخش بعدی بروید. اکانت شما حالا ساخته شده و تنها نیازمند تایید می‌باشد.

آموزش نصب بازی ایپکس لجندز

یک کد تاییدیه (verification code) به صورت اتوماتیک به ایمیل شما ارسال می‌گردد که آن را کپی کرده و در جای خالی پست کنید. با زدن گزینه Continue وارد اکانت اوریجین خود می‌شوید.

آموزش نصب بازی ایپکس لجندز

نصب بازی ایپکس لجندز باید به صورت اتوماتیک برای شما بالا بیاید اما اگر نیامد، در بخش Search، نام بازی را جستجو کرده و بر روی گزینه Install کلیک کنید. مطابق تصویر بالا، می‌توانید محل نصب را مشخص کرده و گزینه Next را بزنید. حجم تقریبی بازی 21 گیگ است.

آموزش نصب بازی ایپکس لجندز

نصب بازی مطابق تصویر بالا آغاز می‌شود. سرعت دانلودی که از سرورهای اورجین می‌گیرید مناسب است. اما اگر به هر دلیلی قصد دانلود بازی را به روش بک آپ از سایت‌های ایرانی دارید؛ کافی است پس از دانلود نسخه بک آپ و خارج کردن آن از حالت زیپ، محتویات‌اش را در فولدر اصلی بازی کپی پست کنید (ابتدا محتویات درون فولدر را حذف کنید). سپس با زدن گزینه Resume در کلاینت اوریجین می‌بینید که بازی نصب شده است. اگر بازی آپدیت داشته باشد، باید منتظر بمانید تا آپدیت‌ها نصب شود.

آموزش نصب بازی ایپکس لجندز

سپس منتظر بمانید تا فایل‌ها Verify شوند.

آموزش نصب بازی ایپکس لجندز

با نمایان شدن گزینه Play، یعنی نصب بازی کامل شده و شما می‌توانید وارد بازی شوید.

آموزش نصب بازی ایپکس لجندز

منوی بازی را در بالا می‌توانید مشاهده کنید.

آموزش نصب بازی ایپکس لجندز

از آنجایی که در ایران هستیم و باید با مشکل لگ و پینگ دست و پنجه نرم کنیم، با رفتن به بخش تنظیمات و بخش ویدئو، گزینه‌های متناسب با سخت افزار خود را انتخاب کنید تا گیم پلی روان‌تری را تجربه نمایید. اگر مطمئن نیستید که رایانه شخصی شما قابلیت اجرای بازی را دارد، به صفحه مشخصات سیستم مورد نیاز بازی ایپکس لجندز مراجعه کنید. ناگفته نماند که بازی Apex Legends با اینکه فری تو پلی است اما از نظر گرافیک واقعا کیفیت قابل توجهی دارد.

تلاش کردیم تا آموزش نصب بازی ایپکس لجندز را به طور کامل قرار دهیم اما اگر در پروسه نصب بازی با مشکلی رو به رو شدید، آن را با ما در میان بگذارید. این بازی علاوه بر رایانه‌ های شخصی، هم‌اکنون بر روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز در دسترس است. این بازی در همین مدت کوتاه بیش از 25 میلیون بازیکن جذب کرده و به نظر می‌رسد که بیش از اینها نیز فراگیر شود.