تنظیم گوشی از جستجوگر گوگل

مستقیما از جستجوگر گوگل بلوتوث و وای فای گوشی خود را روشن کنید

کاربران گوشی‌های اندرویدی در آینده قادر خواهند بود مستقیما از طریق جستجوگر گوگل به تنظیماتی همچون بلوتوث و وای فای گوشی خود دسترسی پیدا کرده و آن‌ها را فعال یا غیرفعال کنند.

سال گذشته در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل بود که Android Slices معرفی شد؛ قابلیتی که یک تکه یا بخشی از یک اپلیکیشن دیگر را در جایی نظیر جستجوگر گوگل به نمایش درمی‌آورد. حالا یک به‌روزرسانی برای گوشی‌های پیکسل گوگل که اندروید 9 روی آن‌ها نصب است انجام گرفته که به واسطه‌ی آن قادر خواهید بود مستقیما بلوتوث و وای فای گوشی خود را از نوار جستجوی گوگل فعال کنید. به طور مثال اگر در جستجوگر گوگل عبارت Bluetooth را تایپ کنید، در میان گزینه‌های پیدا شده می‌توانید گزینه‌ی فعال کردن بلوتوث را نیز مشاهده کنید.

تنظیم گوشی از جستجوگر گوگل

علاوه بر بلوتوث، این قابلیت برای وای فای نیز موجود است. بار دیگر باید زمانی که در جستجوگر هستید، عبارت Wi-Fi را تایپ کنید تا خیلی سریع در میان گزینه‌های موجود، تنظیم فعالسازی وای فای گوشی‌تان را نیز مشاهده کنید. سپس نام شبکه‌ای که گوشی شما به آن متصل می‌شود، ظاهر خواهد شد. پیش از این به‌روزرسانی، گزینه‌ی مربوط به بلوتوث و وای فای مشاهده می‌شد، اما نمی‌توانستید مستقیما از خود جستجوگر گوگل آن‌ها را فعال کنید. این قابلیت با گوشی‌هایی که از اندروید 4.4 به بعد برخوردارند کار می‌کند، اما در حال حاضر تنها محدود به اندروید 9 پای است.

بازاریابی هوشمندانه برای جستجوگر گوگل

قابلیت Slices به کاربران اندرویدی اجازه می‌دهد بدون آنکه نیاز باشد به صفحه‌ی تنظیمات گوشی خود بروند، خیلی سریع تنظیمات مختلف را فعال یا غیرفعال کنند. از دیگر گزینه‌هایی که گوگل برای قابلیت اسلایز در نظر گرفته می‌توان به سطح روشنایی یک گوشی اشاره کرد، گرچه هنوز چگونگی عملکرد آن را مشاهده نکرده‌ایم. این قابلیت به مرور وارد اپلیکیشن‌های شخص ثالثی خواهد شد که نوار جستجوی گوگل را در خود جای می‌دهند. گوگل با قابلیت Slices بازاریابی هوشمندانه‌ای را برای جستجوگر خود انجام داده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه