آنر تب 5

تبلت آنر تب 5 مجهز به اسپیکرهای Dolby Atmos معرفی شد

تبلت آنر تب 5 (Honor Tab 5) معرفی شد. از مهم‌ترین ویژگی‌های هواوی آنر تب ۵ می‌توان به سیستم صوتی قدرتمند و اسپیکرهایی مجهز به فناوری Dolby Atmos اشاره کرد.

آنر٬ برند زیر مجموعه‌ی کمپانی هواوی امشب از یک تبلت جدید به نام آنر تب 5 پرده برداشت. آنر تب ۵ یک دیوایس طراحی شده ویژه برای سرگرمی‌های صوتی و تصویری است. آن از اسپیگر دوگانه‌ی متقارن به منظور ساخت افکت صوتی استریو استفاده می‌کند و با بهره‌گیری از فناوری صوتی Dolby Atmos یک تجربه‌ی همه‌جانبه را در هنگام تماشای فیلم‌ها ارائه می‌کند.

به گفته‌ی آنر٬ این تبلت به تراشه‌های صوتی دوگانه Smart PA تجهیز شده است که می‌تواند احساس وضعیت دو اسپیکر را ارائه کند و با تنظیم هوشمندانه‌ی اسپیکرها٬ سطوح صدا را بهبود ببخشد. این تکنولوژی همچنین بیس غنی و کیفیت صدای بهتر را به همراه خواهد داشت. صدای ساطع شده از این اسپیکرها بسیار خوب و دلپذیر هستند.

جدا از اسپیکرهای جذاب (حداقل روی کاغذ)٬ یک نمایشگر 8 اینچی با وضوح 1920 در 1200 پیکسلی نیز روی قاب جلویی این تبلت جای خوش کرده است. تراشه‌ی کایرین 710 هواوی قدرت‌بخش آنر تب 5 است٬ یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در جلو و دوربینی مشابه در پشت آن جای گرفته است٬ در حالی که یک باتری با ظرفیت 5100 میلی‌آمپر ساعت وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز آن را بر عهده دارد.

علاوه بر این٬ آنر تب 5 از فناوری GPU Turbo 2 استفاده می‌کند که می‌تواند بهبود در عملکرد گرافیکی پردازشگر گرافیکی را به همراه داشته باشد و نرخ فریم بالا را در هنگام گیمینگ٬ به صورت پایدار حفظ کند.

مشخصات فنی آنر تب 5

  • نمایشگر 8 اینچی
  • وضوح 1200 در 1920 پیکسل
  • پردازنده 1.7 گیگاهرتزی 8 هسته‌ای
  • رم 3 گیگابایتی
  • حافظه داخلی 32 گیگابایتی
  • دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی
  • ظرفیت باتری 5100 میلی‌آمپر ساعت

قیمت هواوی آنر تب 5

آنر تب 5

تبلت جدید آنر قرار است از 12 مارس (21 اسفند) با قیمت پایه‌ی 160 دلاری مجهز به اتصال وای فای٬ رم 3 و حافظه‌ی 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی دیگر این گوشی که تنها از وای فای بهره می‌برد٬ همراه 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه‌ی داخلی با قیمت 200 دلار به فروش می‌رسد. این درحالیست که مدل پشتیبانی کننده از اتصال 4G آنر تب 5 را می‌توانید با قیمت 220 دلار خریداری کنید.