پتنت های اسنپد سرفیس پرو 7

مایکروسافت به دنبال بهبود عملکرد استند سرفیس پرو 7 است

پتنت‌هایی از سوی مایکروسافت منتشر شده که نشان می‌دهد این شرکت به دنبال بهبود عملکرد استند نگهدارنده در تبلت سرفیس پرو 7 (Microsoft Surface Pro 7) خود است. اما این بهبود به چه معنا خواهد بود؟

تبلت‌های بالارده سرفیس پرو مایکروسافت از یک استند نگهدارنده‌ی متصل برخوردار هستند. شما می‌توانید از این استند برای تنظیم زاویه‌ی نمایشگر جهت نمایش بهتر محتوا استفاده کنید یا یک کیبورد Quick Type را به تبلت متصل کرده و به لطف این پایه٬ از سرفیس پرو خود به عنوان یک لپ تاپ استفاده کنید. حالا به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد مکانیزم این استند را بهبود ببخشد. یک پتنت در USPTO منتشر شده که نشان می‌دهد باید منتظر برخی تغییرات سخت افزاری در سرفیس پرو 7 باشیم.

این پتنت به نام “Friction Hinge with Cluth-Based Resistance”٬ روی جزئیات مکانیکی نسبتا پیچیده‌ای اشاره دارد که به کاربر اجازه می‌دهد با انرژی کمتری بتواند استند تبلت را باز کند. علاوه بر این٬‌ سطح مقاومت در هنگام بستن آن نیز توسط کاربر قابل تنظیم خواهد بود. این می‌تواند استند را از باز شدن اتفاقی دور نگه دارد٬ در حالی که بسته شدن آن نیز آسوده‌تر خواهد بود. در توضیحات این پتنت آمده است:

تفاوت بین مقاومت باز شوندگی و بسته شوندگی می‌تواند قابل تنظیم باشد یا از مکانیزم قفل شونده استفاده می‌کند. به طور مثال٬ شما می‌توانید تفاوت در سطح مقاومت را مشخص کنید. یک دستگیره‌ی بزرگ‌تر بخش بزرگ‌تری از محور را پوشش می‌دهد٬ بنابراین محور با اصطکاک کم طراحی شده که منجر به مقاومت نهایی کم‌تر آن می‌شود. در برخی موارد قطر محور می‌تواند پایین‌تر باشد که اجازه می‌دهد اصطکاک بیشتری ایجاد شود. به این طریق می‌توانید مقاومت بسته شدن استند را به سطح دلخواه خود برسانید.

معرفی یک کیبورد باریک‌تر همراه سرفیس پرو 7

مایکروسافت چندی پیش نیز پتنتی را منتشر کرده بود که نشان می‌داد این کمپانی به دنبال طراحی یک کیبورد Quick Type جدید برای تبلت سرفیس پرو 7 است. با جابجایی مدار ترک پد به مادربرد و نقش اندازی کیبورد در طول فرآیند تولید٬ کیبورد جانبی QWERTY سرفیس پرو جدید می‌تواند باریک‌تر از نسل‌های گذشته ی خود باشد. این پتنت‌ها در 29 آگوست 2017 با شماره‌ی US20190064886 ثبت شده است. ما انتظار داریم نسل جدید تبلت‌های سرفیس پرو مایکروسافت در ماه اکتبر (پاییز 98) معرفی شود.