اسنپ فود

سرویس اسنپ فود به تلویزیون های هوشمند سامسونگ اضافه شد

اسنپ ‎فود سرویس جدید تلویزیون‏ های سامسونگ است. با اضافه شدن سرویس Snappfood به تلویزیون های هوشمند سامسونگ، شما می‌توانید در حین تماشای تلویزیون و بازی کردن با آن، غذا هم سفارش بدهید.

وقتی برای خرید یک تلویزیون جدید به بازار می‎رویم اولین چیزی که به چشممان می‌‏خورد اندازه صفحه و البته کیفیت تصویر است که بدون شک مهم‌‏ترین گزینه‏‌ها برای انتخاب تلویزیون هم محسوب می‏‌شوند. اما برترین برندهای تولیدکننده تلویزیون در عین پیشتازی در این بخش‎های اصلی، به فکر اضافه کردن خدمات جانبی به تلویزیون‎های خود هستند که آن‌ها را از جایگاه یک نمایشگر صرف خارج کرده و به هاب سرگرمی خانواده تبدیل می‌‏کند.

به طور مثال شرکت سامسونگ در عین پیشتازی در حوزه کیفیت تصویر، زیبایی طراحی و اندازه صفحه نمایش، فعالیت‏ گسترده‎ای هم برای افزودن گزینه‏‌های دیگر کرده است تا کاربران بتوانند از قابلیت‎های هوشمند این تلویزیون‏‌ها بیشتری بهره را ببرند. موفقیت این فعالیت‎ها را می‎توان در فروشگاه اپلیکیشن‏ های سامسونگ مشاهده کرد که انواع برنامه‎ها در حوزه‎های مختلف را در خود جای داده است.

ورای یک صفحه نمایش

هرچند تلویزیون به صورت سنتی مرکز جمع‎های خانوادگی و دوستانه بوده، اما عملکرد آن صرفا به یک صفحه نمایش برای دیدن فیلم‎ها و برنامه‎های مورد علاقه افراد محدود می‏‌شد. اما اکنون و با گسترده شدن تنوع اپلیکیشن‏‌ها، تلویزیون هوشمند سامسونگ شما می‏‌تواند چیزی بیش از یک صفحه نمایش باشد.

اگر سری به فروشگاه اپلیکیشن سامسونگ بزنید، گزینه‏‌هایی مانند «حاضر جواب» به عنوان یک بازی سرگرم‌کننده خانوادگی و یا اپلیکیشن «پیش‌بینی» برای بالا بردن هیجان مسابقات ورزشی را می‎توانید مشاهده کنید. همچنین اپلیکیشن آیو که ویترینی از صدها عنوان فیلم و سریال ایرانی و خارجی است که در کنار این مجموعه برنامه‌های اختصاصی و شبکه‌های ویژه همچون آیو اسپرت را برای پخش 24 ساعته برنامه‌های ورزشی در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. اما اکنون و با اضافه شدن یک اپلیکیشن جدید، تنوع قابلیت‏‌های تلویزیون‏ های هوشمند سامسونگ از قبل بیشتر شده است.

رستوران در قاب تلویزیون با سرویس اسنپ فود

جمع‏‌های دوستانه و خانوادگی حول تلویزیون و تماشای فیلم یا مسابقات ورزشی اتفاقی است که به صورت معمول برای همه ما می‏افتد. سامسونگ برای کمک به گرم‌تر شدن هرچه بیشتر این جمع‏‌ها اپلیکیشن اسنپ‏ فود را به تلویزیون خود آورده است تا برای اولین بار بتوانید بدون بر هم زدن جمع، غذای جمع‏ را هم انتخاب کرده و سفارش دهید.

سامسونگ در همکاری با اسنپ فود برای اولین بار این اپلیکیشن را برای تلویزیون هوشمند و تحت سیستم عامل تایزن تولید و در اختیار کاربران تلویزیون های هوشمند قرار داده است. یکی از اولین امتیازهای اپ تلویزیونی اسنپ فود نسبت به انواع موبایلی و تحت وب آن این است که در مهمانی‏‌ها و جمع‌ خانوادگی می‌‏توان منوی رستوران و نوع غذا را بر روی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون همزمان تماشا کنیم و همه افراد غذای مورد علاقه خود را مشاهده و انتخاب کنند در حالی که در اپ‌های تحت موبایل و وب کاربران ناگزیر به دست به دست کردن گوشی و یا سوال از سایرین برای سفارش‌گذاری بودند.

علاوه بر این سفارش غذا از طریق اپلیکیشن تلویزیونی، با تخفیف همیشگی هم همراه است. با ورود به اپلیکیشن اسنپ فود از طریق تلویزیون‏ های هوشمند سامسونگ به ازای هر سفارش 10 درصد تخفیف ویژه به شما تعلق خواهد گرفت که مختص کاربران اپلیکیشن تلویزیونی اسنپ ‎فود است.

رابط کاربری اپ تلویزیونی اسنپ فود بسیار ساده و مناسب برای ریموت کنترل تلویزیون طراحی شده است به طوری که با چند کلیک ساده می‎توانید سفارش خود را نهایی کنید.

اکنون و با مجموعه این اپلیکیشن‌‏ها، تلویزیون‏ های هوشمند دیگر صرفا وسیله‎ای برای تماشای فیلم‎ها و برنامه‎های مورد علاقه جمع نخواهند بود، بلکه به یک هاب کامل برای سرگرمی، بازی و حتی سفارش غذا تبدیل شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلام
    با تشکر از اضافه نمودن اسنپ فود به تلویزیون سامسونگ.
    لطفا قابلیت انتخاب و ذخیره آدرس را هم اضافه نمایید تا قابل استفاده باشد.
    فعلا که قابل استفاده نیست چون پس از اسکن توسط گوشی و وارد شدن به لینک برنامه با توجه به فعال بودن مکان یاب نقشه جهت ذخیره آدرس قابل دسترسی نمی‌بخشد.