گوشی اوپو رینو

جزئیات تازه‌ای از گوشی اوپو رینو به بیرون درز کرد؛ خبری از شارژ بیسیم نیست!

مدیرعامل اوپو جزئیات تازه‌ای از گوشی اوپو رینو (Oppo Reno) را در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر کرده است. شاید مهم‌ترین خبر٬ تجهیز نبودن آن به فناوری شارژ بیسیم است که می‌تواند سندی بر میان‌رده بودن این گوشی باشد.

شن ییرن مدیر اوپو در آخرین پست منتشر شده‌ی خود در ویبو توضیح داده است که گوشی اوپو رینو از فناوری شارژ بیسیم خبری نیست و شارژ سریع Super VOOC نیز در آن استفاده نخواهد شد. در عوض  این پرچمدار از فناوری جدید VOOC 3.0 استفاده می‌کند که می‌تواند ۲۰ درصد گوشی را نسبت به نسل پیشین آن سریع‌تر شارژ کند. ییرن همچنین توضیح داده است که حاشیه‌های دور نمایشگر این دیوایس از آیفون ایکس اس اپل نیز باریک‌تر است و نزدیک به اوپو فایند ایکس خواهد بود.

گوشی اوپو رینو

ضخامت حاشیه‌های اطراف نمایشگر فاید ایکس ۳.۴ میلی‌متر است٬ در حالی که این ضخامت در رینو ۳.۵ میلی‌متر خواهد بود. در مقایسه با این دو گوشی اوپو٬ حاشیه‌های نمایشگر آیفون ۱۰ اس اپل دارای ضخامت ۳.۹۸ میلی‌متری است. با این حال گوشی اوپو رینو برخلاف دیگر گوشی شرکت اوپو٬ به نمایشگر خمیده مجهز نخواهد بود. ییرن پیش‌تر گفته بود که این گوشی معرفی نشده دارای نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی ۹۳.۱ درصدی خواهد بود که بسیار نزدیک به شیائومی می میکس ۳ است. این بدان معناست که طراحی رینو خیلی با می میکس ۳ شبیه است٬ اما در حال حاضر نمی‌توانیم در این مورد نتیجه‌گیری کنیم.

گوشی اوپو رینو کلاس جدیدی از گوشی‌های هوشمند شرکت اوپو را ارائه می‌کند که در کنار خانواده فایند ایکس قرار می‌گیرد. با این حال آنطور که مدیر اوپو می‌گوید٬ متاسفانه خبری از فناوری شارژ سریع پرآوازه‌ی Super VOOC در این گوشی نیست تا مطمئن شویم رینو قرار است یک گوشی میان‌رده است. برای کسب اطلاعات بیشتر٬ ما را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*