کالبدشکافی آیپد مینی ۵ اپل

کالبدشکافی آیپد مینی ۵ اپل؛ میراث‌دار تعمیرپذیری مشکل!

اعضای تیم iFixit با کالبدشکافی آیپد مینی ۵ اپل (Apple iPad Mini 5)، تعمیرپذیری این تبلت را بسیار سخت ارزیابی کردند؛ چیزی که در مورد بسیاری از محصولات کمپانی کوپرتینویی، صدق می‌کند.

اپل نشان داده است که نمی‌خواهد هر کسی دست به تعمیر محصولاتش بزند. حتی باز کردن چنین دستگاه‌هایی هم دردسرهای بسیاری دارد و این موضوع، بار دیگر با کالبدشکافی آیپد مینی ۵ اثبات شد. در واقع iFixit به قابلیت تعمیرپذیری این تبلت، نمره ضعیف 2 از 10 را داده است.

وجود مقادیر زیادی مواد چسبنده برای نگه داشتن قطعات داخلی کنار یکدیگر، دسترسی مشکل به باتری آن و نیاز به برداشتن دکمه هوم برای تعویض صفحه نمایش؛ از جمله دلایلی هستند که چنین نمره‌ای را برای دستگاه رقم زده‌اند.

البته اگرچه آیپد مینی 5 روی خوشی به تعمیرکاران نشان نمی‌دهد؛ اما باید آن را یک تبلت کامپکت توانمند معرفی کرد. ساخته شدن روی یک پلتفرم موفق، برخورداری از نرم افزار و اپلیکیشن های کارآمد و تجهیز به قطعات سخت افزاری قدرتمندی چون تراشه A12 Bionic (که در مدل های جدید آیفون هم یافت می‌شود)، گواهی بر این ادعا هستند.

کالبدشکافی آیپد مینی ۵ اپل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هرکه فیل خواهد جوره هندوستان کشد

  2. این آشغال چیه که باز تعمیر بشه…گوشیهای آیفون یک سال هم که کار کنن ایول داره…البته اشرف خانم میگه نه خوبه این بنجل ساز