گلکسی ویو 2 سامسونگ

رندرهای تبلت گلکسی ویو 2 سامسونگ از یک استند جدید در پشت آن خبر می‌دهد

رندرهای تبلت گلکسی ویو 2 سامسونگ (Samsung Galaxy View 2) نشان دهنده‌ی یک استند جدید در پشت آن است. این رندرها همچنین طراحی کامل تبلت جدید سامسونگ را به نمایش می‌گذارند.

تبلت گلکسی ویو 2 سامسونگ در سپتامبر سال گذشته تاییدیه‌های بلوتوث و وای فای را دریافت کرد، اما هنوز هم معرفی نشده است. با این حال به نظر می‌رسد زمان زیادی تا رونمایی از تبلت جدید سامسونگ باقی نمانده است، چرا که امروز جدیدترین رندرهای رسمی آن منتشر شد که می‌تواند جنبه‌های مختلف طراحی تبلت Galaxy View 2 را به ما نشان دهد.

نمایشگر گلکسی ویو 2 نسبت به نسل پیش کوچک‌تر است

همانند نسل پیشین، مدل اصلی گلکسی ویو که سال 2015 عرضه شد، ویو 2 نیز یک تبلت غول پیکر با بهره‌گیری از یک استند است. در حالی که ویو از یک پنل لمسی 18.4 اینچی استفاده می‌کرد، این مدل جدید ارائه کننده‌ی یک پنل نسبتا کوچک‌تر 17.5 اینچی با وضوح مشابه 1080p خواهد بود.

گلکسی ویو 2 سامسونگ

لولای استند این تبلت جدید طراحی تازه‌ای را به خود می‌بیند که می‌تواند تا 30 درصد باز شود و ارگونومی بهتری را ارائه کند. چنین استندی می‌تواند گزینه‌ی عالی برای تایپ کردن با یک تبلت باشد. و البته شما می‌توانید از جای استند نیز استفاده‌ی متفاوتی داشته باشید. گلکسی ویو اصلی از یک دستگیره داخلی برخوردار بود که آن در  گلکسی ویو 2 دیگر وجود ندارد، با این حال روی استند جدید آن یک دایره‌ی بزرگ به چشم می‌خورد که می‌توانید از آن به عنوان یک دستگیره استفاده کرده و بدون نگرانی تبلت غول پیکر خود را به این طرف و آن طرف ببرید.

گلکسی ویو 2 سامسونگ از تراشه‌ی اگزینوس 7885 و یک رم 3 گیگابایتی قدرت خواهد گرفت؛ پس مشابه نسل پیشین خود یک تبلت کاملا بالارده با مشخصات فنی عالی نخواهد بود. انتظار می‌رود سامسونگ این تبلت با شماره مدل SM-T927A را در دو نسخه‌ی وای فای – سیم کارتی و فقط وای فای عرضه کند. زمان عرضه‌ی این تبلت هنوز مشخص نیست.