گوشی های گلکسی فولد

سامسونگ در حال جمع‌آوری تمام گوشی های گلکسی فولد است

یک روز پس از اینکه سامسونگ رسما از به تعویق افتادن عرضه‌ی‌ گوشی منعطف خود خبر داد، حالا کمپانی کره‌ای جمع‌آوری تمام گوشی های گلکسی فولد (Galaxy Fold) را که در اختیار اصحاب رسانه قرار داده بود، آغاز کرده است.

بنابر گزارش رویترز، سامسونگ از تمام رسانه‌ها درخواست کرده که دستگاه‌های تحویل گرفته شده را به شرکت پس بفرستند، تا بتواند مشکل مربوط به نمایشگر آن‌ها را مورد بررسی قرار دهد. البته شاید هم این درخواست، با هدف جلوگیری از انتشار گزارش‌های تازه درباره خرابی گوشی های گلکسی فولد مطرح شده باشد.

ماجرا از وقتی آغاز شد که بعضی کاربران، لایه محافظ روی نمایشگر دستگاه را برداشتند و همین باعث از کار افتادن آن شد. برخی دیگر از کاربران هم با برآمدگی‌هایی روی نمایشگر مواجه شدند که عملا استفاده از آن را غیر ممکن می‌کرد.

سامسونگ گلکسی فولد

آنچه واضح است اینکه در مورد استحکام و دوام گلکسی فولد، ابهام وجود دارد و شرکت سازنده باید تا پیش از فروش محصول، این مشکل را رفع کند. در همین راستا، امروز سامسونگ با انتشار بیانیه‌ای از قصد خود برای تقویت نمایشگر دستگاه و همین‌طور اصلاح دستورالعمل‌های مراقبت از صفحه نمایش خبر داد.

ذکر این نکته ضروری است که کمپانی کره‌ای، فروش گوشی های گلکسی فولد را کنسل نکرده؛ بنابراین مشتریانی که اقدام به ثبت سفارش کرده بودند، به محض عرضه‌ی این محصول در هفته‌های آینده، آن را دریافت خواهند کرد. البته هنوز تاریخ مشخصی تعیین نشده است.