گوشی منعطف TCL

گوشی منعطف TCL برای رقابت با میت ایکس و گلگسی فولد در راه است

ایوان بلس با انتشار نقشه راه شرکت تی سی ال٬ اعلام کرده است که گوشی منعطف TCL در سال 2020 عرضه می‌شود. این گوشی TCL FLEXTAB نام خواهد داشت.

آیا با برند چینی TCL آشنایی دارید؟ احتمالا این برند را در بازار تلویزیون‌ها شنیده‌اید. این شرکت یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان تلویزیون است که در ایالات متحده فعالیت می‌کند. اما در بخش گوشی‌های هوشمند، احتمالا شما نام آن را نشنیده‌اید، زیرا آن با نام برندهای دیگری در بازار فعالیت می‌کند. به طور مثال بلک بری موبایل یکی از برندهایی است که تحت نظر این کمپانی به فعالیت می‌پردازد و گوشی های بلک بری کی وان، موشن و کی 2 در کارخانه‌های این شرکت تولید شده‌اند. و یا می‌توان به برند آلکاتل اشاره کرد که آن هم زیر نظر تی سی ال فعالیت می‌کند.

گوشی‌های معمولی T1 و T1

این مقدمه‌ی یک خبر جذاب بود. ایوان بلس، افشاگر مشهور حوزه فناوری دو توییتر را منتشر کرد که نشان دهنده‌ی نقشه‌ی راه شرکت TCL برای بازار گوشی‌های هوشمند این کمپانی 2020 است. اولین گوشی پیش روی آن‌ها که شهریور ماه در نمایشگاه IFA 2019 معرفی می‌شود، T1 نام خواهد  داشت. این گوشی به یک نمایشگر 6.53 اینچی فول اچ دی پلاس با نام “Dotch” (که نمی‌تواند چیزی فراتر از دوربین سلفی درون یک حفره باشد) مجهز است و ارائه کننده نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی 90 درصدی خواهد بود.

گوشی منعطف TCL

گوشی T1 به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی مجهز می‌شود. یک ماژول دوربین سه گانه (48 مگاپیکسلی اصلی + 16 مگاپیکسلی فوق عریض با زاویه دید 123 درجه‌ای و 2 مگاپیکسلی) در قاب پشتی آن نقش بسته است و یک دوربین 24 مگاپیکسلی سلفی نیز درون حفره‌ای روی نمایشگر قرار دارد. یک باتری 3820 میلی‌آمپر ساعتی نمایشگر آن را روشن نگه می‌دارد٬ در حالی که می‌توانید با فناوری شارژ سریع 18 وات آن را شارژ کنید. از دیگر خصوصیات آن می‌توان به یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه٬ اندروید 9 پای (با تعهد دریافت اندروید Q) و قیمت 442 دلاری اشاره کرد.

گوشی منعطف TCL

٬FLEXTAB گوشی منعطف TCL 

در اواسط سه ماهه‌ی نخست سال 2020 کمپانی تی سی ال از یک گوشی جدید به نام T1 Pro رونمایی خواهد کرد. این گوشی به یک نمایشگر AMOLED خمیده و چهار دوربین پشتی (شاید یکی از آن‌ها دوربین تله فوتو با قابلیت زوم اپتیکال باشد) مجهز خواهد بود. قیمت این دیوایس نیز 553 دلار است. در انتهای سه ماهه‌ی دوم سال آینده٬ این شرکت نسخه‌ی 5G دو گوشی T1 و T1 پرو را با قیمت‌های 609 و 665 دلار روانه‌ی بازار می‌کند. و اما در سه ماهه‌ی سوم سال آینده نوبت به رونمایی از گوشی منعطف TCL به نام TCL FLEXTAB می‌رسد. این گوشی به یک پنل AMOLED مجهز خواهد بود که بسته به نیاز شما به یک گوشی هوشمند یا تبلت تبدیل می‌شود. قیمت آن نیز 1451 دلار است که به مراتب ارزان قیمت‌تر از گلکسی فولد 1980 دلاری و هواوی میت ایکس 2600 دلاری خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اصلا معلوم نیست چه شکلی خواهد بود

  2. بیشتر به گوشی منعطف متورلا امیدوارم

  3. در حد رقابت باهاشون نیست