گوشی منعطف موتورولا ریزر

گوشی منعطف موتورولا ریزر در راه است؛ عرضه تا پایان سال با قیمت 1500 یورو

مدت‌هاست که شایعاتی درباره احیای سری Razr و تولد نخستین موبایل انعطاف پذیر Motorola می‌شنویم. حالا جزئیات جدیدی از گوشی منعطف موتورولا ریزر به دست آمده است.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، گوشی منعطف موتورولا ریزر یک دستگاه میان رده است و ظاهرا، دسامبر 2019 یا ژانویه 2020 در اروپا عرضه خواهد شد. خرید این محصول، مستلزم پرداخت 1500 یورو خواهد بود؛ پس در قیاس با سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس، قیمت بسیار کمتری دارد. اما باز هم مدل منعطف موتو Razr از رقبای هم رده‌‌ی خود که فاقد نمایشگر تاشو هستند، حدود 50 درصد گران‌تر خواهد بود و این موضوع، بازاریابی برای آن را سخت خواهد کرد.

گوشی منعطف موتورولا مانند مدل‌های سنتی Razr، حالت تاشو و یک نمایشگر ثانویه برای نمایش نوتیفیکیشن‌ها خواهد داشت. گفته می‌شود که طراحی نهایی دستگاه، مشابه رندرهای کانسپتی است که در اینجا می‌بینید. پس به نظر می‌رسد همان ظاهر شیک و باریک را حفظ کند و این یعنی، نباید انتظار وجود یک باتری بزرگ را در آن داشته باشیم.

مشخصات فنی گوشی منعطف موتورولا ریزر

شایعات اخیر از وجود تراشه اسنپدراگون 710 کوالکام، 4 یا 6 گیگ رم و 64 یا 128 گیگ حافظه داخلی در مدل جدید موتو ریزر حکایت داشتند. ظرفیت باتری آن هم 2730 میلی‌آمپر ساعت توصیف شده بود که با اطلاعات جدید، همخوانی دارد.

گفته می‌شود نمایشگر داخلی این گوشی هوشمند، یک پنل 6.2 اینچی با وضوح 2142 در 876 پیکسل و پنل خارجی، 800 در 600 پیکسل خواهد بود. ظاهرا شرکت مخابراتی ورایزن هم در اواخر سال 2019، این موبایل منعطف را با قیمت 1500 دلار در آمریکا عرضه خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. تا بریسی هیچی نمیشه گفت عکسای جذابی داره ولی عایا همین شکله؟؟؟

  2. از طرحش خیلی خوشم اومد خیلی بهتر از اون دوتای دیگه س