دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس

دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس در جمع برترین‌های سایت DxOMark

وب‌سایت DxOMark به تازگی دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس اپل (Apple iPhone 11 Pro Max) را مورد ارزیابی قرار داده است. بر اساس این آزمایش‌ها٬ نام پرچمدار جدید اپل را باید جزو فهرست 10 دوربین سلفی برتر از نظر DxOMark قرار دهیم.

DxOMark یک گروه امتیازدهی مستقل است که از نظر علمی تلفن‌های هوشمند٬ لنزها و دوربین‌ها را ارزیابی می‌کند. با این وجود شکایت‌های زیادی در مورد صحت و سقم نمرات آن وجود دارد. در هر صورت رتبه‌بندی این سایت توضیحات کافی را برای امتیازهایش ارائه می‌کند. این گروه در جدیدترین گزارش خودش٬ دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس را ارزیابی کرده است. این اسمارت فون به طور کلی موفق به کسب امتیاز 91 شده و در رتبه‌ی دهم برترین‌های این سایت قرار بگیرد.

عملکرد دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس در آزمون‌های DxOMark

دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس

با توجه به توضیحات ارائه شده٬ دوربین جلوی تازه‌ترین پرچمدار اپل امتیاز 93 را برای عکاسی و 90 را برای فیلمبرداری کسب کرده است. همانطور که گفته شد امتیاز کلی 91 را نیز به نام خودش ثبت کرده است. به نقل از ٬DxOMark تجزیه و تحلیل‌ها نشان می‌دهد که دوربین آیفون 11 Pro Max بهتر از نسل گذشته‌ی خود٬ آیفون XS Max است. این باعث شده تا یکی از گوشی‌های اپل نیز به جمع 10 دیوایس برتر از نظر دوربین سلفی اضافه شود.

دوربین سلفی آیفون 11 پرو مکس

کیفیت عکس دوربین جلوی آخرین پرچمدار کمپانی اپل اکنون به سطح جدیدی رسیده است. این یک گوشی قدرتمند است که می‌تواند افکت‌های عالی را برای عکس‌ها و فیلم‌ها ارائه کند. آن همچنین قادر به ارائه‌ی اکسپوژر ماسب٬ محدوده دینامیکی وسیع و رندر رنگ‌هایی دلپذیر است. این لنز جدید فوکوس عالی را در اغلب فاصله‌ها انجام می‌دهد. علاوه بر این٬ عمق میدان مناسب اجازه می‌دهد عکس‌های گروهی و پس زمینه‌ها با فوکوس خوبی ثبت شوند. فناوری دوربین 3 بعدی SL اپل همچنین به ایجاد یک افکت بوکه عالی کمک می‌کند. با این حال در محیط‌های خارجی٬ به ویژه در شرایط کم نور نویزهای زیادی در تصاویر دیده می‌شود که می‌تواند مشکل بزرگی محسوب شود. گرچه هنوز جا برای بهبود عملکرد در آینده وجود دارد.

همانطور که گفته شد این دوربین موفق نشده به جمع 5 گوشی برتر ورود پیدا کند و در رده‌ی نهم قرار دارد. بنابراین دوربین سلفی آن یکی از بهترین‌های بازار نیست٬ اما برای کسانی که می‌خواهند از یک آیفون قدیمی به آن مهاجرت کرده و یا برای نخستین بار یک گوشی آیفون برند اپل را خریداری کنند٬ آیفون ۱۱ پرو مکس گزینه‌ی خوبی است.

شما در مورد این امتیاز کسب شده چه می‌اندیشید؟ آیا این امتیاز می‌تواند نمایانگر عملکرد واقعی دوربین جلوی آیفون 11 پرو مکس باشد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*