مجموعه هتل های آتاری

مجموعه هتل های آتاری با تم بازی‌های کامپیوتری ساخته می‌شوند

به زودی باید منتظر ساخت مجموعه هتل های آتاری با تم بازی‌های کامپیوتری باشیم. منبع خبر ساخت بهشت زمینی گیمرهای جهان، اطلاعیه‌ی رسمی خود شرکت Atari است.

در حالی که بیشتر توجه آتاری اخیراً روی کنسول Atari VCS بوده است، اما این تنها هدف غول بازی‌سازی جهان نیست. پیش از آنکه VCS بخواهد معرفی شود، آتاری برخی دیگر از محصولات تجاری خودش را به نمایش عموم مردم گذاشت. یکی از آن‌ها، یک رمز ارز بوده و دیگری یک کلاه است که به اسپیکرهای داخلی تجهیز شده است!

اما حالا به نظر می‌رسد که این کمپانی به دنبال گسترده کردن ابعاد پروژه‌های خودش است؛ مهم نوازی از جهان! این شرکت امروز اعلام کرده است که در آینده‌ای نزدیک به دنبال ساخت مجموعه هتل‌هایی است. بله درست خواندید، مجموعه هتل های آتاری به زودی ساخته خواهند شد.

وب‌سایت مجموعه هتل های آتاری نیز راه اندازی شده است

هرچند وب‌سایت راه‌اندازی شده برای مجموعه هتل های آتاری در حال حاضر از هم گسیخته است، اما اطلاعات مهم بسیار خوبی را به ما ارائه می‌کند. آتاری این کانسپت را به عنوان «یک تجربه‌ی اقامتی منحصر به فرد با موضوع بازی‌های ویدیویی» به ما معرفی می‌کند. این شرکت می‌گوید که جدیدترین‌ تجربیات دنیای واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را به مهمان‌های این هتل ارائه خواهد کرد و برخی از آن‌ها حتی می‌توانند میزبان مسابقات eSports نیز باشند.

ساخت اولین هتل با تم بازی‌های کامپیوتری این شرکت از بهار پیش رو و در فونیکس آریزونا آغاز می‌شود. دیگر مکان‌هایی که از این مجموعه هتل‌ها میزبانی می‌کنند شامل آستین تگزاس، شیکاگو ایلینویز، دنور کلرادو، لاس وگاس نوادا، سان فرانسیسکو کالیفرنیا، سن خوزه کالیفرنیا و سیاتل واشنگتن می‌شود. آتاری می‌گوید ساخت این هتل‌‌ها بلافاصله پس از اتمام ساخت اولین هتل در فونیکس، آغاز خواهد شد.

این تمام چیزیست که ما از هتل های شرکت Atari می‌دانیم؛ اما وب‌سایت این مجموعه هتل‌ها می‌تواند مرجع خوبی برای کسب اخبار جدید در آینده باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*