ریمستر بازی Alan Wake

تریلر جدید ریمستر بازی Alan Wake بهبودهای گرافیکی آن را نشان می‌‎دهد

تریلر جدید نسخه ریمستر بازی Alan Wake – آلن ویک، بهبودهای گرافیکی آن نسبت به نسخه اصلی را به نمایش می‌گذارد. این ویدیو را در ادامه تماشا کنید.

تریلر جدید ریمستر بازی Alan Wake تفاوت‌های این نسخه‌ جدید با نسخه‌ اصلی کنسول ایکس باکس 360 را برجسته‌ می‌کند.

بازی آلن ویک در سا 2010  به صورت انحصاری برای ایکس باکس 360 منتشر شد و اگر چه مورد تحسین طرفداران و منتقدان قرار گرفت اما به فروش بالایی دست نیافت. محبوبیت این بازی اما باعث شد تا سیر موفقیت‌هایش ادامه داشته باشد و در نهایت 4.5 میلیون نسخه از آن به فروش رسید. حالا نسخه‌ی بازسازی این اثر در راه است که مطابق انتظار، از رزولوشن 4K بهره می‌برد و برای نخستین بار، این بازی را به پلتفرم‌های پلی استیشن می‌آورد. این نسخه‌ی جدید شامل دو بسته‌های الحاقی سیگنال و نویسنده نیز خواهد بود.

برای کسانی که تاکنون این بازی را تجربه نکرده‌اند، نسخه‌ی جدید می‌تواند بهترین تجربه‌ی ممکن باشد. تریلر اخیر بازی نیز به همین نکته اشاره دارد و می‌توانید ببینید که نسخه‌ی اصلی تا چه اندازه دچار تغییر و تحول شده است.

تریلر جدید ریمستر بازی Alan Wake

استودیوی رمدی (Remedy) در رابطه با این نسخه‌ ریمستر به این نکته اشاره داشته که «تمامی کات سین‌ها، شخصیت‌ها و مناطق از نظر گرافیکی و بصری بهبود داشته‌اند تا با فضای دلهره‌آور بازی همخوانی داشته باشند». این مسئله در بعضی از بخش‌ها، نمود بیشتری دارد و می‌توانید ببینید که بهبود تکسچرها و مدل شخصیت‌ها تا چه اندازه این نسخه را متفاوت کرده است. ما تا پیش از این، تریلر گیم پلی بازی را نیز مشاهده کرده بودیم اما این تریلر جدید، جزئیات بیشتری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بازی Alan Wake در تاریخ 5 اکتبر 2021 (13 مهر 1400) برای رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس، سری اس، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.اخیرا شایعاتی در رابطه با انتشار بازی برای کنسول نینتندو سوییچ نیز شنیده می‌شود اما این مسئله هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*