گوشی UMi Super

گوشی UMi Super با 6 گیگابایت رم کمتر از 300 دلار قیمت دارد

هرچقدر که طرفدار و هواخواه کمپانی‌های مطرح دنیا باشید؛ اما این نکته را درنهایت قبول خواهید کرد که پرچم‌داران این کمپانی‌ها قیمت فوق‌العاده بالایی دارند. به‌تازگی دیوایسی به نام گوشی UMi Super معرفی شده که مشخصاتی مانند پرچم‌داران کمپانی‌های مطرح دارد ولی خبری از قیمت بالا نیست.

 

همان‌طور که در مقدمه گفتیم در حال حاضر نام یک برند سبب می‌شود تا یک محصول موفق شده یا شکست بخورد. در حال حاضر محصولات کمپانی‌های مطرح جهان با قیمت‌های بالای 600 دلار عرضه شده و حتی قیمت آن‌ها به 800 دلار نیز می‌رسد؛ اما کمپانی‌های چینی قصد دارند این اوضاع را به نفع خود تغییر بدهند.

محصولات کمپانی‌های چینی تقریبا از مشخصات شبیه به پرچم‌داران کمپانی‌های خارجی بهره می‌برند و حتی در بعضی زمینه‌ها نیز بهتر عمل کرده و یا از مشخصات بالاتری در آن‌ها به کار رفته است.

گوشی UMi Super یک موبایل نسبتا قدرتمند است که از دوربین دوگانه و صفحه‌ی بدون حاشیه‌ی سوپر آمولِد بهره می‌برد. البته این‌ها تنها مشخصات جالب این گوشی نیستند و می‌توان به استفاده از تکنولوژی شارژ سریع، درگاه USB-C و همچنین میزان 6 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد.

شاید این مشخصاتی باشد که در اکثر گوشی‌های قدرتمند امروزی بتوان یافت؛ اما جالب است بدانید که گوشی UMi Super کمتر از 300 دلار قیمت دارد و این یعنی تقریبا کمتر از 2 تا 3 برابر قیمت پرچم‌داران کمپانی‌های مطرح!

این موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید گوشی UMi Super از تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 820 در زیر قاب خود پنهان کرده و از عملکرد بالایی بهره می‌برد. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا علاقه به خرید یک گوشی ارزان قیمت را دارید که می‌تواند با پرچم‌داران کمپانی‌های بزرگ دنیا رقابت کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. همه این مشخصات و قیمت درست
    ولی اعتبار شرکت و تجربش خیلی مهمه
    به عنوان مثال پشت سری نوت سامسونگ،یه دنیا تجربه خوابیده
    ولی این شرکت های جدید و تقریبا گمنام هرگز نمیتونن همچین تجربه ای رو تو محصولاتشون به کار بگیرن…

    • قابل توجهتون اولین گوشی هایی که وارد بازار شد اون زمان که کمتر کسی تلفن همراه داشت با کیفیت ترین گوشی ها برای پاناسونیک بود البته کسایی که تازه گوشی دستشون گرفتن نباید ام مارک پاناسونیک رو بشناسن

  2. اگه تو ایران بیاد واقعا ارزش خرید داره

  3. احتمالا با این مشخصات گوشی خوبی بنظر میرسه .

  4. من که بی صبرانه منتظرش هستم . این کمپانی گوشی های خوب و قیمت مناسبی رو تولید میکنه.شما برید مدل (تاچ)رو ببنید وقیمتشو ببنید.