استخدام نویسنده در گجت نیوز

استخدام در گجت نیوز

امروزه علم و تکنولوژی در زندگی انسان نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و در واقع بدون وجود ابراز های علمی و تکنولوژیکی ، زندگی برای انسان امروزی غیر قابل تصور است.رسالت ما در گجت نیوز آشتی دادن کاربران ایرانی با دنیای تکنولوژی امروزی و ارتقاء سطح علمی جامعه است.

به لطف پروردگار و حمایت شما کاربران عزیز، گجت نیوز هم اکنون یکی از پرمخاطب‌ترین وب سایت‌های حوزه فناوری در ایران است. گجت نیوز طی ماه‌های گذشته رشد بسیار خوبی داشته و اکنون برای ارتقاء سطح کیفی و کمی مطالب به دنبال تکمیل تیم تحریریه و استخدام نیروی جدید است.

بیش از 10 سال است که با شما هستیم. دقیقش را بگویم، از 14 دی ماه 1390 که اولین مطلب سایت منتشر گردید. اکنون پس از گذشت این مدت، گجت نیوز بزرگ شده، تکامل یافته و هر روز عده زیادی از عاشقان علم و تکنولوژی را میزبانی می‌کند.

گجت نیوز اکنون یکی از پرمخاطب‌ترین وب سایت‌های حوزه تکنولوژی در ایران است. ماهیانه میلیون‌ها صفحه از گجت نیوز توسط شما کاربران عزیز بازدید می‌شود و روز به روز تعداد آن در حال افزایش است.

تمام این موفقیت‌ها، نتیجه حمایت شما کاربران دوست داشتنی و همچنین تلاش مضاعف خانواده گجت نیوز است که اکنون می‌خواهیم آن را بزرگ‌تر کنیم. بله هرچه تعداد مخاطبان بیشتر می‌شود، به همان اندازه نیز توقعات از سایت بالاتر رفته و لازم است کیفیت و کمیت کار را بیش از پیش ارتقاء دهیم.

در همین راستا، گجت نیوز به تعدادی نویسنده فعال و با سابقه جهت تکمیل تیم تحریریه سایت نیازمند است. در ادامه شرایط استخدام نویسنده در گجت نیوز به صورت فهرست وار آورده شده است :

  • تسلط کامل به ترجمه متون انگلیسی و توانایی نویسندگی و ترجمه مطالب با متن صریح و روان
  • تسلط به نگارش مطلب در سیستم مدیریت محتوی وردپرس
  • آشنایی با ادبیات و قوانین نگارش رسانه ای خصوصا در حوزه علم و تکنولوژی
  • دانش فنی کافی در زمینه آخرین دستاورد های علمی و تکنولوژی
  • آشنایی با مباحث سئو و افزونه‌های مرتبط در وردپرس
  • سابقه فعالیت در رسانه های مشابه
  • داشتن روحیه کار تیمی ، پشتکار و وفاداری به تیم
  • داشتن روزانه حداقل 5 ساعت زمان آزاد برای نگارش مطلب در سایت

توجه داشته باشید که داشتن تمام خصوصیات بالا، جهت آغاز همکاری با گجت نیوز الزامی بوده و در صورتی که حتی یکی از موارد فوق در رزومه کاری شما نیست، از ارسال درخواست جدا خودداری فرمایید.

لازم به ذکر است که استخدام در گجت نیوز به صورت کار نیمه‌وقت یا تمام وقت و در قالب دورکاری امکان پذیر است. همچنین حقوق و دستمزد نویسندگان به صورت حق التحریری (کلمه‌ای) محاسبه و پرداخت خواهد شد.

در صورتی که فکر می کنید ، شرایط همکاری با گجت نیوز را دارا هستید، لطفا رزومه خود را به آدرس ایمیل gadgetnews.jobs@gmail.com برای ما ارسال کنید. به تمام درخواست های ارسالی پس از بررسی پاسخ داده خواهد، لطفا از ارسال ایمیل همکاری تکراری خودداری فرمایید.