فیلم پرندگان خشمگین (Angry Birds)

فیلم پرندگان خشمگین به دنبال رکوردشکنی‌های جدید

فیلم پرندگان خشمگین (Angry Birds) یکی از عناوین جذاب کودک و نوجوان است که شاید کمتر کسی فکرش را می‌کرد بتواند خیلی سریع فروش خوبی را به دست آورد. در تازه‌ترین گزارش‌ها آمده است که این فیلم در 74 منطقه مختلف اکران شده است که در 37 منطقه موفق شده به‌عنوان فیلم برتر خودش را معرفی کند.

ساخت فیلم‌ها از روی بازی‌های ویدیویی معمولاً با شک و تردید فراوانی توسط سازندگان روبه‌رو است. طی سال‌های گذشته بسیاری از عناوین این‌چنینی با شکست مواجه شده‌اند اما ظاهراً فیلم پرندگان خشمگین (Angry Birds) را باید از این قضیه مستثنا بدانیم چراکه این عنوان در مسیر شکستن بسیاری از رکوردها است.

حمله فیلم پرندگان خشمگین به رکورد فروش انیمیشن‌ها

شاید تصور می‌کردیم که کسی بابت تماشای این فیلم شوقی نداشته باشد اما صداپیشگی بازیگران مطرحی مانند «جیسون سودیکیس»، «جاش گاد» و «دنی مک براید» کمک کرده تا این فیلم خنده‌دار و کاملاً سرگرم کننده باشد. کمپانی رویو (Rovio) اعلام کرده که فیلم پرندگان خشمگین در نخستین هفته اکران خودش موفق به فروش 43 میلیون دلاری شده است . در 37 منطقه به‌عنوان نخستین فیلم لقب بگیرد. این فیلم تا به حال در 74 منطقه مختلف اکران شده است.

فیلم پرندگان خشمگین (Angry Birds)

علاوه بر آن فیلم پرندگان خشمگین رکورد تازه‌ای را نیز در ماه مه به‌عنوان یک فیلم انیمیشنی به‌جای گذاشته است. این فیلم موفق شده تا فروش بیشتر 20 درصدی را نسبت به «لگو مووی» داشته باشد. لازم به ذکر است که تمامی این دستاوردها تنها در سینماهای آمریکا و چین به دست آمده است و ما می‌توانیم شاهد فروش بیشتری نیز از این فیلم در سراسر جهان باشیم.

به گزارش شرکت رویو این فیلم توانسته در باکس آفیس نیز موفق ظاهر شده و از جمعه نیز با افزایش فروش به ثبت رکوردهای تازه‌ای پرداخته است. با توجه به آن‌که از 20 مه (31 اردیبهشت) این فیلم در مناطق بیشتری از ایالات متحده به اکران درخواهد آمد می‌توانیم انتظار ثبت رکوردهای تازه‌ای را از این فیلم داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*