باتری سامسونگ گلکسی نوت 7

باتری سامسونگ گلکسی نوت 7 دارای ظرفیت 3,500 میلی آمپر است

به‌تازگی تصاویر رندر جدیدترین فبلت در دست ساخت سامسونگ در فضای مجازی قرار گرفته است؛ اما این تنها خبری که طرفداران را به وجد آورده نبوده و مشخص شده است که باتری سامسونگ گلکسی نوت 7 دارای ظرفیت 3,500 میلی‌آمپر بر ساعت است.

این دستگاه در دوم آگوست (12 مرداد ماه) معرفی خواهد شد و با اینکه کمتر از 2 هفته‌ی دیگر تا راه‌اندازی آن باقی نمانده؛ اما بسیاری از مشخصات آن هنوز تائید نشده و خبر‌های ضد و نقیضی درباره‌ی آن به گوش می‌رسد. یکی از قسمت‌هایی که هنوز جزئیات آن کاملا مشخص نشده و مورد بحث بوده، ظرفیت باتری آن است. شایعات اولیه باتری سامسونگ گلکسی نوت 7 را یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی معرفی کرده بودند. بعدها این مقدار به 3600 میلی‌آمپر ساعت کاهش یافت و لیستی که امروز از آن منتشر شده گلکسی نوت 7 را با یک باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی معرفی می‌کند. این لیست برخی دیگر از مشخصات Galaxy Note 7 را این‌گونه بیان می‌کند.

این دستگاه دارای یک نمایشگر سوپر آمولد کواد اچ دی با رزولوشن تصویری 1440 در 2560 پیکسل است. این مشخصه‌ای است که در این لیست جدید عنوان شده، شایعات اولیه از مشخصات گلکسی نوت 7 آن را با یک نمایشگر 5.7 اینچی توصیف کرده بودند. جالب آن‌که در لیست وب‌سایت Zauba که مربوط به واردات و صادرات هند است، اندازه‌ی نمایشگر این دستگاه، یک صفحه نمایش 6 اینچی ثبت شده است و به این نکته نیز اشاره شده که این فبلت می‌تواند ضد آب باشد.

موردی دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد مقدار ظرفیت رم این دستگاه جدید Samsung است. در شایعات اولیه گفته می‌شد که Galaxy نوت 7 به 6 گیگابایت رم مجهز خواهد شد؛ اما بنچمارک‌های مختلف و خبر‌های دیگری که به بیرون درز پیدا کرد، نشان داد که این فبلت تنها از 4 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود.

تا زمان پرده‌برداری از فبلت جدید سامسونگ زمان زیادی باقی نمانده؛ اما همین مدت زمان نیز می‌تواند خبرهای زیادی را با خود به همراه آورد. برای آنکه ذهن خود را کمی آسوده کنید به تصویر سامسونگ گلکسی نوت 7 که در رنگ طلایی ارائه شده، نگاهی بیندازید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*