بهترين تلفن هاي هوشمند نيمه اول سال 2012 معرفي شدند

با معرفي محصولاتي چون اچ تي سي سري وان، سومين گلکسي سامسونگ، گل سرسبد اکسپريا سوني و در راه بودن آيفون 5 مي توان گفت که 2012 يکي از سال هاي به يادماندني و مهم دنياي اسمارت فون ها خواهد بود. پس بگذاريد با اين بهانه که چند روز ديگر شش ماه اول اين سال به پايان مي رسد، به بررسي بهترين تلفن هاي همراه هوشمندي که تا به حال در سال جاري ميلادي معرفي شده اند، بپردازيم و 9 اسمارت فون اول از ديدگاه businessinsier را با يکديگر مقايسه کنيم.

1- Samsung Galaxy S III


بیزنس اینسایدر جایگاه اول این رتبه بندی را به گلکسی اس سوم سامسونگ اختصاص داده است. موبایلی که عنوان آخرین محصول گروه کهکشانی سامسونگ و یکی از جدیدترین و قوی ترین اسمارت فون های عرضه شده به بازار دنیا را به دوش می کشد. و البته این موبایل هوشمند اولین محصول سامسونگ است که به صورت رسمی با اندروید 4‪.‬0 عرضه می شود و این شرکت تعداد زیادی از قابلیت های نرم افزاری شسته رفته را به سیستم عامل گوگل افزوده است. صفحه نمایش فوق العاده 4‪.‬8 اینجی آن یکی از بهترین های بازار موبایل است و سخت افزار قدرتمند (همچون پردازنده چهار هسته ای) جایی را برای شک و شبهه هنگام خرید باقی نمی گذارد.
قیمت: از ۲۰۰ دلار – تحت قرارداد اپراتورهای مختلف
در ایران یک میلیون و ۲۴۰ هزار تومان

 

۲- HTC One X


شاید بتوان اچ تی سی وان ایکس را بهترین محصولی دانست که این شرکت تا کنون تولید کرده است. و مطمئنا یکی از بهترین اسمارت فون هایی است که اکنون در بازار می توانید بیابید. این موبایل صفحه نمایش مجلل و با کیفیت بسیار بالایی داشته و بدنه آن پلی کربنات یک تکه است.
قیمت: ۲۰۰ دلار – تحت قرارداد دو ساله AT‪&‬T
در ایران یک میلیون و ۵۰ هزار تومان

 

۳- Galaxy Nexus Sprint model


پرچمدار رسمی اندروید گوگل، گلکسی نکسوس ، مدتی است به بازار عرضه شده و به تازگی ارائه مدل ویژه اپراتور اسپرینت آن هم آغاز شده است. بر روی این موبایل شما یک اندروید نسخه 4‪.‬0 کاملا خالص در اختیار دارید که هیچ اپلیکیشن و افزونه مربوط به کارخانه های موبایل ساز بر روی آن نصب نشده است. اگر می خواهید اندروید را همانطور که گوگل در ذهن دارد، تجربه کنید. مطمئنا بهترین انتخاب شما گلکسی نکسوس سامسونگ است.
قیمت: ۱۵۰ دلار – تحت قرارداد دو ساله اسپرینت، ۳۹۹ دلار نسخه آنلاک شده در فروشگاه گوگل
در ایران ۷۴۵ هزار تومان

 

۴- HTC EVO 4G LTE


همانطور که از اسمش پیدا است، این هم یکی دیگر از محصولات ویژه نسل چهارم شبکه های موبایل است. پس در ایران کاربرد زیادی ندارد و احتمالا آن را نخواهید یافت. برخی HTC EVO 4G LTE را نسخه ویژه اپراتور اسپرینت سری وان اچ تی سی می دانند. یک اسمارت فون واقعا خوب و با مشخصات وسوسه انگیز. اما مشکل اینجا است که شبکه LTE اسپرینت هنوز راه اندازی نشده است! پس فعلا از آن با همان تکنولوژی 3G باید استفاده کنید تا این سرویس اسپرینت کار خود را شروع کند.
البته اگر در ایران به دنبال نمونه مشابهی برای این اسمارت فون باشید، به جز محصولات سری وان اچ تی سی، شاید HTC EVO 3D بتواند شما را راضی کند.
قیمت: ۲۰۰ دلار – تحت قرارداد دو ساله اسپرینت
HTC EVO 3D در ایران ۷۷۰ هزار تومان


۵- HTC One S


اچ تی سی با عرضه اسمارت فون های جنجالی سری One در حال محکم کردن جای پای خود در آینده این صنعت است. نسخه تی موبایل این سری‪،‬ ‪‬ وان اس ‪‬ نام دارد. این اسمارت فون آخرین نسخه اندروید 4‪.‬0 را بر روی خود دارد و قابلیت های چشمگیر و فراوان به همراه سرویس های ویژه اچ تی سی به آن جذابیت خاصی داده است.
قیمت: ۲۰۰ دلار – تحت قرارداد دو ساله تی موبایل
در ایران ۹۴۰ هزار تومان


۶- Nokia Lumia 900


برای داشتن ویندوز فون، این انتخاب ساده ای است. لومیا ۹۰۰ نوکیا هم اکنون بهترین اسمارت فون ویندوز فونی است. قابلیت های ویژه، طراحی منحصر به فرد و قرارداد AT‪&‬T با شبکه پرسرعت LTE و قیمت جالب ۱۰۰ دلار هم به آن جذابیت خاصی بخشیده اند.
درست است که به دلیل آپدیت نشدن به ویندوز فون هشت، قرار است تا چند ماه دیگر یک گوشی از مد رفته به حساب آید، اما برای یک شیفته ویندوز فون انتخاب فوق العاده ای است. این مدل هم فعلا تنها در کشورهای محدودی توزیع شده و در ایران قابل خریداری نیست. اما مدل پایین تر آن، یعنی لومیا ۸۰۰ را می توانید در بازار پیدا کنید.
قیمت: ۱۰۰ دلار – تحت قرارداد دو ساله AT‪&‬T
لومیا ۸۰۰ در ایران حدود ۷۵۰ هزار تومان قیمت دارد.


۷- Samsung Focus 2 4G LTE


اگر به دنبال اسمارت فونی متفاوت می گردید، احتمالا پلتفرم ویندوز هفت مایکروسافت شروع خوبی خواهد بود. در صورتی هم که به دنبال یک تلفن همراه خوش قیمت باشید، سامسونگ فوکوس ۲ انتخاب جالبی است. موبایلی با صفحه نمایش عالی، تحت قرارداد AT‪&‬T با شبکه پرسرعت LTE که قیمت بسیار مناسبی هم دارد. و البته تنها توسط این اپراتور توزیع شده و در بازار ایران موجود نیست.
قیمت: ۵۰ دلار – تحت قرارداد دو ساله AT‪&‬T
 

۸- Samsung Galaxy Note


گلکسی نوت سامسونگ یک تلفن آراسته و محبوب است که توانسته جایگاه خود را در بازار پیدا کند. اما در واقع هنوز محصولات دو رگه اسمارت فون‪/‬تبلت برای برخی ناشناخته و شاید نامطمئن به نظر می رسند. شما با یک تلفن خیلی بزرگ یا تبلت نسبتا کوچک روبرو هستید که قلم آن می تواند کاربران ویژه خود را داشته باشد.
قیمت: ۲۵۰ دلار – تحت قرارداد دو ساله AT‪&‬T
در ایران یک میلیون و ۵۰ هزار تومان


۹- motorola Droid RAZR MAXX


دروید ریزر مکس در واقع یک نسخه برداری بهبود یافته از Droid RAZR است. البته ریزر مکس به میزان ناچیزی چاق تر شده تا باتری خارق العاده و قدرتمندی را درون خود جای دهد که می تواند از پس همراهی شما در تمام روز برآید. با باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری، این محصول موتورولا برای کسانی که به عمر باتری اسمارت فون شان اهمیت زیادی می دهند و در طول روز استفاده فراوانی از موبایل دارند، می تواند انتخاب مناسبی باشد.
قیمت: ۳۰۰ دلار – تحت قرارداد دو ساله ورایزن
در ایران یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان


منبع : businessinsider

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*