ساخت صدها کيک تولد به مناسبت تولد 5 سالگي آيفون + گالري تصاوير

نهم تیر ماه مصادف با ۲۹ ژوئن ، پنجمین سال روز ساخت محصول انقلابی اپل ، آیفون میباشد. در ۵ سال گذشته بیش از ۲۵۰ میلیون عدد از این گوشی هوشمند به فروش رفته است و توانسته است هر سال ۳۰ میلیارد دلار سود برای شرکت اپل داشته باشد. بسیار سخت میباشد که جهان را بدون آیفون تصور کنیم. محصولی که توانسته در چند سال گذشته درآمد بسیار زیادی را نه تنها برای اپل بلکه برای دیگر نهادها و شرکت ها فراهم کند.

به همين مناسبت طرفداران آيفون از گوشه و کنار جهان دست به ساخت انواع کيک تولد آيفون زدند تا با اين کار علاقه خود را نسبت به اين محصول انقلابي اپل نشان دهند که تماشاي تصاوير آن خالي از لطف نيست.

{photo}91/04/09/iphone-Birthday{/photo}

در چند سال گذشته آیفون توانسته زندگی میلیون ها نفر را تغییر دهد. حتی در کنار این محصول مشاغل جانبی بسیار به وجود آمده است. برای مثال بسیاری از توسعه دهندگان و برنامه نویسان نظر خود را به پلتفرم این دستگاه و سیستم عامل iOS جلب کرده اند. آیفون توانست به محصولی بسیار موفق و پر رونق در بازار های موبایل و تلفن های همراه هوشمند تبدیل شود در حالی که بسیار از شرکت ها مانند Nokia و RIM شاهد سقوط خود بودند و یا حتی شرکت هایی مثل Palm نیز کاملا از بین رفتند.
از سوی دیگر ساخت این دستگاه انگیزه ای برای دیگر شرکت ها بود. به طور مثال استفاده از صفحه نمایش ۳٫۵ اینچی در این محصول موجب شد که دیگر سازندگان گوشی های هوشمند نظر خود را به صفحه نمایش هایی بزرگ تر جلب کنند تا جایی که امروزه گوشی های هوشمندی با صفحه نمایش ۴٫۸ اینچی مثل Galaxy S III تولید شده اند. البته انتظار میرود نسخه جدید آیفون نیز دارای صفحه نمایش بزرگتری نسبت به قبل باشد.

در آخر باید گفت آیفون هم چنین موجب شد که اپل به با ارزش ترین شرکت در تمام جهان تبدیل شود. ۱۵ سال پیش اپل دارای مشکلات مالی جدی بود و باور آن سخت بود که در آینده به بزرگترین شرکت در عرصه ی دیجیتال تبدیل شود. در گذشته اپل تنها یک شرکت الکترونیکی ساده بود ولی امروزه به سمبلی در دنیای الکترونیک تبدیل شده است. باید گفت تمامی گوشی های هوشمند امروزی مدیون محصولی هستند که اپل در ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ معرفی کرد.


منبع : Phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عالی بود لایکککککککککککککک