جنگ رباتها

تماشا کنید : اولین تریلر مسابقات جنگ رباتها یا MegaBots

به نظر می‌رسد رویای مربوط به دیدن جنگ رباتها قرار است به حقیقت تبدیل شود. به تازگی تیم برگزار کننده مسابقات MegaBots تریلر مربوط به فصل اول را در اختیار کاربران قرار داده و تلاش داشته تا در آن، روند تولید یک ربات 5.5 تنی با قدرت 350 اسب بخار را به تصویر کشد. سازندگان برای تصویربرداری این تریلر نیز از یکی از تیم‌های مطرح که پیش از این نامزد دریافت جایزه اِمی (Emmy) شده‌اند، کمک گرفته‌اند تا تمامی جزئیات خونین این رقابت‌ها، به بهترین شکل ممکن به تصویر کشیده شوند. پیشنهاد می‌کنیم در ادامه با گجت نیوز و جزئیات مربوط به جنگ رباتها همراه باشید.

تریلر مربوط به فصل اول مسابقات MegaBots در اختیار کاربران قرار گرفت: هر دو هفته یک بار منتظر ویدئو جدید از جنگ رباتها باشید

اینطور که مشخص شده در این رقابت‌ها قرار است رباتهایی آمریکایی Megabot MK.II و ژاپنی Kuratas، در نبردی تن به تن با یکدیگر رقابت داشته باشند. اولین دوره از مسابقات MegaBots یا جنگ رباتها قرار است در تاریخ 28 سپتامبر (هفتم مهر ماه) برگزار شده و از طریق کانال یوتیوب “MegaBots” نیز در اختیار کاربران قرار بگیرد. پس از آن، این کانال هر دو هفته یک بار آپدیت خواهد شد. البته از آنجا که هنوز ویدئوهای مربوط به این مسابقه کامل نشده، احتمال تغییر پیدا کردن زمان انتشار این ویدئوها نیز وجود خواهد داشت.

اما شاید در مورد مسابقات MegaBots یا جنگ رباتها اطلاعات کافی نداشته باشید، مسابقاتی که توسط تیمی آمریکایی و با همین نام، با سرمایه‌ای 500,000 دلاری برگزار خواهد شد. این تیم برای اولین بار طرح خود را ار طریق سایت کیک استارتر با کاربران به اشتراک گذاشت و پس از جمع شدن سرمایه مورد نیاز، کار توسعه ربات خود را شروع کرد. ربات 5.5 تنی MegaBots به عنوان اصلی ترین رقیب ربات جنگجو و 4.4 تنی Kuratas شناخته می‌شود.

سال پیش بود که تیم آمریکایی Megabot، ربات شرکت ژاپنی Suidobashi با نام Kuratas را به نبردی سخت دعوت کرد و این شرکت ژاپنی نیز به این پیشنهاد، پاسخ مثبت داد. حال مردم می‌توانند شاهد جنگ رباتها با یکدیگر باشند، جنگی که قرار است این دو ربات به صورت تن به تن و البته با استفاده از ابزارها و سلاح‌های دیگر با هم نبرد کنند. اخیرا شرکت Megabots نیز اعلام کرده که اگر از طریق کیک استارتر، سرمایه آنها به 1.5 میلیون دلار برسد، می‌توانند سلاح‌های قدرتمندری را برای ربات جنگجوی خود طراحی کنند.

تصور می‌کنید که این مسابقات و جنگ رباتها با یکدیگر چگونه خواهد بود؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*