تصاویر جدید از گوشی Mi 5s شیائومی منتشر شد

تصاویر جدید از گوشی Mi 5s شیائومی منتشر شد

چند روز پیش بود که خبرهایی در مورد گوشی  Mi 5s شیائومی در رسانه های خبری درز کرد. این که ممکن است شیائومی Mi 5S به حسگر اثر انگشت التراسونیک مجهز باشد. علاوه بر آن طی اسنادی دیگر مشخصات گوشی شیائومی می 5 اس (Xiaomi Mi 5s) نیز لو رفت. در هر صورت هم اکنون می‌دانیم که شرکت شیائومی در حال تلاش است تا یک گوشی هوشمند حرفه ای و سطح بالا را راهی بازارهای فروش کند. تصاویر درز شده قبلی تنها پنل جلویی گوشی را نشان می‌دادند اما این بار بخش پشتی گوشی Mi 5s شیائومی را نیز خواهیم دید. 

تصاویر جدید از بخش پشتی گوشی Mi 5s شیائومی منتشر شد

بر اساس موارد منتشر شده از سوی بنچمارک انتوتو، گوشی Mi 5s شیائومی از نمایشگری 5.15 اینچی با دقت فول اچ دی به همراه فناوری فورس تاچ بهره مند است. این گوشی سطح بالا از چیپست اسنپدراگون 821 کوالکام (دارای CPU چهار هسته با فرکانس کاری 2.15 گیگاهرتزی) به همراه واحد گرافیکی آدرنو 530 برخوردار بوده و از سویی دیگر خبرها و تصاویر قبلی نیز نمایانگر این موضوع هستند که نماینده جدید شیائومی در دو نسخه متفاوت وارد بازار خواهد شد. یکی از آنها دارای میزان حافظه رم سه گیگابایتی بوده و 64 گیگابایت حافظه داخلی پیشفرض دارد. دیگری نیز چهار گیگابایت حافظه رم داشته و میزان حافظه داخلی پیشفرض آن معادل 128 گیگابایت خواهد بود. البته جالب است بدانید که به تازگی شایعه شده است، مدل سومی نیز در حال تولید بوده و شش گیگابایت حافظه رم به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

دوربین اصلی این گوشی دارای سنسوری با دقت 16 مگاپیکسل بوده و از دیافراگم f/1.8 به همراه سیستم لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) چهار جهته استفاده می‌کند. دوربین سلفی آن نیز 8 مگاپیکسلی بوده و برای چت تصویری یا ثبت تصاویر سلفی مناسب خواهد است. گوشی Mi 5s شیائومی از باتری با ظرفیت 3490 میلی آمپر ساعتی استفاده می‌کند و در کنار آن با استفاده از قابلیت Quick Charge 3.0 می‌توانید با سرعت بیشتری گوشی را شارژ کنید. نسخه 6.0.1 سیستم عامل اندروید موسوم به مارشملو به صورت پیشفرض بر روی آن قرار خواهد داشت.

از آن جایی که در شایعات گذشته این موضوع مطرح شده بود که امکان دارد این گوشی در تاریخ 14ام ماه سپتامبر معرفی شود و البته این موضوع بعدها تکذیب شد، تاریخ جدید رونمایی رسمی از گوشی Mi 5s شیائومی 24ام ماه سپتامبر ذکر شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*