دانلود پیکسل لانچر به همراه والپیپرهای گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال

دانلود پیکسل لانچر به همراه والپیپرهای گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال

با توجه به نزدیک شدن به زمان معرفی و عرضه گوشی‌های جدید گوگل پیکسل (Google Pixel) و پیکسل ایکس ال (Google Pixel XL)، طرفداران گوشی‌های اندرویدی بی‌صبرانه منتظر ورود این گوشی‌ها به بازار هستند. همین چند روز پیش بود که خبر از تغییر نام لانچر نکسوس به پیکسل لانچر داده بودیم و شما را با قابلیت‌های این لانچر جدید آشنا کردیم. اما آیا خبری از والپیپرهای گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال هم هست؟ جواب مثبت است. با گجت نیوز همراه باشید تا علاوه بر دانلود پیکسل لانچر ، والپیپرهای این دو گوشی جدید را نیز به شما ارائه دهیم.

پیکسل لانچر در درون خود یک گالری آنلاین را در اختیار شما قرار می‌دهد

در لانچر جدید تغییراتی ایجاد شده است. پیکسل لانچر به جای استفاده از تعدادی تصویر محدود، در درون خود یک نرم افزار گالری آنلاینی از والپیپرهای زیبا دارد که کاربر می‌تواند در هر زمان تصویر پس‌زمینه گوشی خود را به تصاویر دلخواه تغییر دهد. این نرم افزار، تصاویر را در 5 دسته‌ی تصاویری از زمین، چشم‌انداز، منظره، زندگی، و بافت‌های ویژه تقسیم‌بندی کرده است که هر یک از آنها دارای گزینه‌ی «والپیپر روزانه» هستند.

پس از انتخاب یک والپیپر، می‌توانید اطلاعات بیشتری از آن مانند مکان تصویر و عکاس آن را ببینید. به عنوان مثال، اگر یکی از تصاویر بینظیر ماهواره گوگل را انتخاب کرده و گزینه‌ی Explore را لمس کنید، می‌توانید لینکی برای باز کردن عکس در نرم افزار نقشه گوگل و دسترسی به مکان این عکس داشته باشید. به همین ترتیب، اگر عکسی را انتخاب کنید، می‌توانید تصاویر دیگر گرفته شده توسط عکاس آن را نیز مشاهده نمایید.

با اینکه این نرم افزار گالری هنوز تصاویر زیادی را دربرنگرفته است، اما با گذشت زمان و با نزدیک شدن به عرضه رسمی گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال ، قطعا این گالری کامل‌تر خواهد شد. برای استفاده از قابلیت‌های این نرم افزار، باید لانچر پیکسل را روی گوشی خود نصب کنید. پس از نصب گوگل لانچر، دکمه هوم گوشی خود را زده و نگه دارید تا گزینه‌های والپیپر را مشاهده کنید. بنابراین، این نرم افزار به تنهایی قابل اجرا نیست و پس از نصب پیکسل لانچر در دسترس خواهد بود.

 

اگر شما هم از آن دسته کاربرانی هستید که می‌خواهید بدون نصب پیکسل لانچر از والپیپرهای زیبای آن استفاده کنید، ما در ادامه برخی تصاویر زیبای این گالری را جهت استفاده به عنوان والپیپر گوشی شما قرار داده‌ایم.

پیکسل لانچر را با حجم 3.2 مگابایت از اینجا دانلود کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ببخشید وقتی pixel launcher یا google now launcher نصب میکنم میزنم رو منو هیچ نرم افزاری نشون نمیده انگار هیچ نرم افزاری ندارم . گوشیم s7 edge هست .میشه کمکم کنید ؟؟؟؟؟

    • سلام دوست عزیز
      این لانچر اندروید 6 به بالا رو ساپورت میکنه و ممکنه رو گوشی های سامسونگ بعضی از اپ هاتونو نمایش نده.
      این لانچر مخصوص گوشی های گوگل هستش و رو بعضی از اسمارت فون ها به خوبی جواب نمیده سعی کنید از لانچر خود گوشیتون یعنی s7edge استفاده کنید هم زیباتره و هم بهتره.
      امیدوارم تونسته باشم کمکتون کرده باشم مرسی.