به تازگی اطلاعات مربوط به یک دستگاه جدید از سوی نوکیا در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده است. اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این محصول که فعلا با نام نوکیا D1C شناخته می‌شود از این راه لو رفته است. گوشی نوکیا D1C از نسخه 7.0 اندروید استفاده خواهد کرد. [box type="shadow" align="alignleft" ]گوشی نوکیا D1C به اندروید نوقا مجهز خواهد بود[/box] بر اساس موارد لو رفته از سوی وب سایت گیک بنچ، گوشی نوکیا D1C از تراشه هشت هسته ای اسنپدراگون 430 کوالکام (با حداکثر فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز) به همراه واحد گرافیکی آدرنو 505، میزان حافظه رم سه گیگابایتی برخوردار است. علاوه بر آن این گوشی به طور پیشفرض از نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا استفاده خواهد کرد. با نگاهی به مشخصات فنی این گوشی متوجه می‌شویم که این دستگاه در دسته گوشی های میان تا پایین رده قرار خواهد گرفت. همان طور که می‌دانید بخش دیوایس و سرویس شرکت نوکیا در ماه آوریل سال 2014 با قیمتی بیش از 7 میلیارد دلار به کمپانی مایکروسافت واگذار شد. البته طی قراردادی که میان این دو شرکت بسته شد، بندهایی وجود داشت که به واسطه آن شرکت نوکیا نمی‌توانست تا امروز، نام برند "نوکیا" را بر روی گوشی های تولید شده خود قرار دهد. اما امروز که اولین روز از سه ماهه چهارم سال 2016 به حساب می‌آید شرکت نوکیا در این زمینه کاملا آزاد است. از این رو این کمپانی تا پایان سال 2016 قصد دارد سه تا چهار گوشی یا تبلت اندرویدی را به بازار عرضه کند. بر اساس شایعات منتشر شده، دو عدد از این دستگاه ها از تراشه سطح بالای اسنپدراگون 820 کوالکام استفاده خواهند کرد. همان طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، دیروز اطلاعات مربوط به گوشی نوکیا D1C پنج بار در بنچمارک گیک بنچ منتشر شد. بالاترین امتیاز این گوشی در حالت تک هسته و چند هسته ای به ترتیب برابر با 682 و 3229 بود. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا هنوز هم گوشی های نوکیا را دوست خواهید داشت؟ [source link="http://www.phonearena.com/news/Android-7.0-powered-Nokia-D1C-handset-is-run-through-Geekbench-multiple-times_id86042" name="phonearena" rel="nofollow" ]phonearena[/source]

گوشی نوکیا D1C به اندروید 7 نوقا مجهز خواهد بود

به تازگی اطلاعات مربوط به یک گوشی جدید از سوی نوکیا در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شده و اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این محصول که فعلا با نام نوکیا D1C شناخته می‌شود از این راه لو رفته است. این اطلاعات نشان می دهد که گوشی نوکیا D1C از نسخه 7.0 اندروید استفاده خواهد کرد.

گوشی نوکیا D1C به اندروید نوقا مجهز خواهد بود

بر اساس موارد لو رفته از سوی وب سایت گیک بنچ، گوشی نوکیا D1C از تراشه هشت هسته ای اسنپدراگون 430 کوالکام (با حداکثر فرکانس کاری 1.4 گیگاهرتز) به همراه واحد گرافیکی آدرنو 505، میزان حافظه رم سه گیگابایتی برخوردار است. علاوه بر آن این گوشی به طور پیشفرض از نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا استفاده خواهد کرد. با نگاهی به مشخصات فنی این گوشی متوجه می‌شویم که این دستگاه در دسته گوشی های میان تا پایین رده قرار خواهد گرفت.

همان طور که می‌دانید بخش دیوایس و سرویس شرکت نوکیا در ماه آوریل سال 2014 با قیمتی بیش از 7 میلیارد دلار به کمپانی مایکروسافت واگذار شد. البته طی قراردادی که میان این دو شرکت بسته شد، بندهایی وجود داشت که  به واسطه آن شرکت نوکیا نمی‌توانست تا امروز، نام برند “نوکیا” را بر روی گوشی های تولید شده خود قرار دهد. اما امروز که اولین روز از سه ماهه چهارم سال 2016 به حساب می‌آید شرکت نوکیا در این زمینه کاملا آزاد است. از این رو این کمپانی تا پایان سال 2016 قصد دارد سه تا چهار گوشی یا تبلت اندرویدی را به بازار عرضه کند. بر اساس شایعات منتشر شده، دو عدد از این دستگاه ها از تراشه سطح بالای اسنپدراگون 820 کوالکام استفاده خواهند کرد.

همان طور که در تصاویر بالا مشاهده می‌کنید، دیروز اطلاعات مربوط به گوشی نوکیا D1C پنج بار در بنچمارک گیک بنچ منتشر شد. بالاترین امتیاز این گوشی در حالت تک هسته و چند هسته ای به ترتیب برابر با 682 و 3229 بود. نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا هنوز هم گوشی های نوکیا را دوست خواهید داشت؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*