شواهدی از دوربین دوگانه گلکسی اس 8 منتشر شد

شواهدی از دوربین دوگانه گلکسی اس 8 منتشر شد

امروز شرکت سامسونگ دو نشان تجاری از اپلیکیشن های خود را به ثبت رساند که می‌تواند وجود دوربین دوگانه گلکسی اس 8 را به اثبات برساند. از طرفی جالب است بدانید که به تازگی خبرهایی در مورد زمان عرضه گلکسی اس 8 نیز منتشر شده است.

شواهدی از دوربین دوگانه گلکسی اس 8 منتشر شد

بر اساس خبرهای منتشر شده، سامسونگ هیچ عجله ای به منظور رونمایی از گوشی گلکسی اس 8 نداشته و قصد دارد پرچمدار آینده خود را در تاریخ 26ام ماه فوریه (مصادف با هشتم اسفند ماه) طی رویداد MWC 2017 در شهر بارسلون معرفی کند.

اما حالا خبرهایی منتشر شده است که می‌توانند وجود دوربین دوگانه گلکسی اس 8 را به اثبات برسانند. در حقیقت به تازگی سامسونگ دو نشان تجاری از اپلیکیشن های عکاسی خود را به ثبت رسانده است که LightUp Camera و Light+ Camera نام دارند.

شواهدی از دوربین دوگانه گلکسی اس 8 منتشر شدبر اساس اطلاعات منتشر شده و همچنین نام تجاری این برنامه ها می‌توان این طور متوجه شد که اپلیکیشن های مزبور به جهت پشتیبانی از قابلیت سنسورهای دوربین گوشی به منظور افزایش روشنایی تصاویر و همچنین شفافیت هر چه بیشتر آنها در هنگام عکاسی در محیط هایی با شرایط نوری ضعیف به کار خواهند رفت. در واقع انگار این موضوع در حال شرح دادن چرایی قرار گرفتن دوربین دوم در بخش پشتی گوشی توسط شرکت تولید کننده آن است.

در هر صورت نمای تیزر مربوط به گوشی گلکسی اس 8 نشان می‌دهد که احتمالا این گوشی از یک دوربین دوگانه برخوردار خواهد بود. البته امکان دارد ماژول آن به شکل عمودی در بخش پشتی گوشی قرار نگیرد. اما در هر صورت این موضوع را غیر مستقیم انتقال می‌دهد. در هر حال امسال شاهد قرار گیری حسگر اثر انگشت بر روی گوشی های هوشمند بسیار زیادی بودیم و انگار که این موضوع برای این محصولات عادی شده است. شاید سال میلادی آینده دوربین دوگانه موردی باشد که در گوشی های هوشمند رواج پیدا کند.

به نظر شما دوربین دوگانه گلکسی اس 8 قطعی خواهد بود؟!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. دیگه هر روز یه خبر،

  2. نمی دونم این سامسونگ چرا اینجوری میکنه بخاطر همین سری s سری نوت بیچاره شد به خودشم ضرر زد اگه قرار نبود سری نوت با s پیش بره یا با ایفون 7 مقابله کنه اول باید نوت 6 رو عرضه میکرد که نکرد الانم که کلی ضرر کرده خوب حداقل روی این s8 رو وقت بذاره واسش از نظر طراحی با امکانات یه چیز جدیدی باشه

    • آشغال همون آشغاله چه طراحی خاص داشته باشه چه نداشته باشه ، مشکل سامسونگ اینه که سخت افزاری افتضاح روی گوشیاشه از باتری گرفته تا پردازندش که به اندازه ی یک بخاری داغ میکنه تا اون نمایشگراش که رنگ هارو افتضاح نشون میده و واسه چشم کلی ضرر داره نمایشگرای oled این کمپانی